فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۶۹۲۸
انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۴

تخفیف برای پرداخت بدهی‌های تلفن

عصر ایران
علیرضا صیدی در عین حال متذکر شد: سال گذشته رقم بدهی مردم به مخابرات حدود 11 درصد قبوض بود که امسال تلاش‌های مختلفی صورت گرفته تا این رقم به هشت درصد کاهش پیدا کند.
شرکت مخابرات استان تهران پس از تلکام 2015، اعلام کرده است که طی روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ هم نسبت به ارائه تخفیف به بدهکاران تلفن ثابت اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، بحث بدهی‌های مردم و دولت به مخابرات داستان جدیدی نبوده و این موضوع از مدتها قبل مورد تاکید مسوولان مخابرات قرار گرفته است.

پیش از این داود زارعیان - سخنگوی شرکت مخابرات ایران - مطالبات این شرکت از مردم، دولت و نهادهای انتظامی را در بخش تلفن ثابت بالغ بر 850 میلیارد تومان و در زمینه تلفن همراه بیش از 450 میلیارد تومان اعلام کرده بود.

مدیر عامل مخابرات استان تهران نیز تابستان امسال در این خصوص گفت: در حال حاضر حدود 40 تا 45 میلیارد تومان بدهی مخابراتی در استان تهران وجود دارد.

علیرضا صیدی در عین حال متذکر شد: سال گذشته رقم بدهی مردم به مخابرات حدود 11 درصد قبوض بود که امسال تلاش‌های مختلفی صورت گرفته تا این رقم به هشت درصد کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: با این وجود حدود 45 میلیارد تومان لاوصولی و معوقه در این بخش وجود دارد که بخش عمده‌ای از این بدهی‌ها مربوط به نقاطی است که نمی‌توانیم و نباید تلفن آنها را قطع کنیم.

بر همین اساس برای وصول مطالبات مخابراتی، شرکت مخابرات استان تهران در نمایشگاه تلکام سال جاری به ارائه تخفیف‌هایی برای مشترکان بدهکار اقدام کرد و حال در آستانه نمایشگاه الکامپ اعلام کرده است که طی روزهای برگزاری این نمایشگاه نیز مشترکان بدهکار مخابرات می توانند از تخفیف‌های ویژه برای پرداخت بدهی‌های خود بهره مند شوند.

عبدالرضا ناجی - معاون مالی، تدارکاتی و منابع انسانی شرکت مخابرات استان تهران - ضمن اعلام این مطلب گفت: شرکت مخابرات استان تهران در زمان برگزاری نمایشگاه الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) برای مشترکان بدهکار که دارای بدهی معوقه سنواتی هستند تخفیفات ویژه ای بین 10 تا 50 درصد در نظر گرفته است.

وی افزود: مشترکان بدهکار جهت استفاده از تخفیفات ویژه تا سقف 50 درصد با مراجعه به غرفه این شرکت در سالن 6 در روزهای برگزاری نمایشگاه و یا یکی از مراکز مخابراتی نسبت به تسویه حساب و بهره مندی از تخفیفات اقدام کنند.

بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ از روز دوشنبه 23 آذرماه آغاز و تا پایان روز پنج شنبه 26 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی از ساعت 9 الی 17 ادامه خواهد داشت.
ارسال به دوستان
بقائی: ایران از همه اهرم‌هایش برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل بهره می‌گیرد ۳۳ هزار نفر تماشاگر بازی تیم ملی در سینما ؛ انتظار برای پخش بازی ایران با مصر کمک کنیم این دو مادر سرطانی به زندگی برگردند شهباز شریف: مذاکرات پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای داشت پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم