فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۱۰۳۴
انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۴

پیست اسکی شمشک افتتاح شد

پیست اسکی شمشک به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، پیست اسکی شمشک از روز سه شنبه هشتم دی‌ماه به صورت رسمی افتتاح شد و مورد استفاده علاقه‌مندان قرار گرفت.

برای فصل جدید اسکی، تله سیژها و تلسکی‌ها مورد سرویس و بازسازی اساسی قرار گرفته و مسیرهای اسکی نیز با دستگاه‌های برف‌کوب مهیا شده است و با توجه به بارش‌های اخیر، مقدار برف موجود در پیست نیز مطلوب است.

همچنین مبالغ 60 و 55 هزار تومان (بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده) برای روزهای تعطیل و روزهای عادی به عنوان ورودی این پیست تعیین شده است.

پیست اسکی شمشک تحت مالکیت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و در فصل جاری در اجاره بهره‌بردار بخش خصوصی قرار دارد.

تاکنون پیست‌های اسکی توچال، دیزین و دربندسر که در نزدیکی پایتخت هستند، بازگشایی شده‌اند.

برچسب ها: پیست اسکی ، شمشک
ارسال به دوستان
ترامپ و پایان رویای هالیوودی در ایران  بقائی: ایران از همه اهرم‌هایش برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل بهره می‌گیرد ۳۳ هزار نفر تماشاگر بازی تیم ملی در سینما ؛ انتظار برای پخش بازی ایران با مصر کمک کنیم این دو مادر سرطانی به زندگی برگردند شهباز شریف: مذاکرات پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای داشت پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟