فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۵-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۴۴۳۲
انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۵-۱۰-۱۳۹۴

فراخوانده شدن چلسی و وست بروم به FA

عصر ایران
اتحادیه فوتبال انگلیس باشگاه های چلسی و وست بروم را به دلیل عدم کنترل بازیکنان شان در دیدار ‏چهارشنبه شب در استمفوردبریج، به کمیته انضباطی فراخواند.‏
به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که با تساوی 2-2 به پایان رسید، بازیکنان دو تیم در دقیقه 58 به ‏دنبال درگیری کلودیو یاکوب و دیگو کاستا، با هم درگیر شدند. دو باشگاه تا 5 روز دیگر فرصت دارند تا ‏در جلسه رسیدگی به این پرونده حضور پیدا کنند.‏
در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است:" باشگاه های چلسی و وست بروم به دلیل عدم کنترل مناسب ‏رفتار بازیکنان شان فراخوانده شده اند. این مربوط به اتفاقات رخ داده در حوالی دقیقه 58 دیدار چهارشنبه ‏‏13 ژانویه 2016 است. هر دو باشگاه تا ساعت 6 عصر روز 20 ژانویه فرصت دارند تا در این مورد ‏پاسخ بدهند."‏
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: چلسی
ارسال به دوستان
«اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا