فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۰-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۴۷۵۷۰
انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۰-۱۱-۱۳۹۴

هیچ اجباری برای تعویض کارت ملی نیست

مدیرکل ثبت احوال استان فارس گفت: افرادی که دارای کارت ملی هستند، هیچ اجباری برای دریافت کارت الکترونیک ندارند.

انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هیچ اجباری جهت تعویض کارت‌های ملی نیست. کارت‌های ملی همه مردم تا پایان سال 95 تمدید شده‌ است.

وی افزود: متاسفانه شایعه‌ای ایجاد شده که مردم باید حتما کارت الکترونیک دریافت کنند، این موضوع برای افرادی که دارای کارت ملی هستند، الزامی ندارد.

انصاری تصریح کرد: تنها افراد زیر 18 سال و افرادی که تا به حال کارت ملی برایشان صادر نشده است، باید حتما برای دریافت یارانه کارت ملی داشته باشند و کارت ملی آنان به صورت الکترونیک صادر خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که افراد زیر 18 سال و کسانی که تاکنون کارت ملی دریافت نکرده‌اند، باید تا 15 بهمن‌ماه برای ثبت‌نام در سایت اقدام کنند، گفت: ممکن است پروسه دریافت کارت طولانی شود. ثبت‌نام در این مرحله کافی است.

مدیرکل ثبت احوال استان فارس تصریح کرد: برای دریافت یارانه و هم‌چنین شرکت در انتخابات نیازی به کارت الکترونیک نیست.

ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا