فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۱۳-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۴۸۵۰۰
انتشار: ۱۷:۳۸ - ۱۳-۱۱-۱۳۹۴

بیک‌زاده: خودم نفهمیدم چرا از صبا جدا شدم

عصر ایران
مدافع جدید ذوب آهن بعد از بازی با استقلال ادعا کرد که مشکلی با پرویز مظلومی ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیک‌زاده پس از تساوی یک بر یک ذوب آهن مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: استقلال دنبال کسب یک امتیاز بود که به هدفش هم رسید. ما موقعیت‌های بهتر و بیشتری داشتیم و مستحق پیروزی بودیم.

او ادامه داد: ما در این دیدار بهتر بازی کردیم و می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم اما آنها برای یک امتیاز آمده بودند.
بیک‌زاده درباره رفتنش به سمت نیمکت استقلال و پرویز مظلومی که آیا مشکلی با او ندارد گفت: مظلومی مربی من و بزرگترم بوده و هست و مشکلی با او ندارم.

بازیکن ذوب آهن درباره جدایی‌اش از صبای قم گفت: خودم هم نفهمیدم چرا از صبا جدا شدم.

وی در خصوص داوری این دیدار گفت: داوری خوب بود اما در برخی صحنه‌های 50- 50 به نفع استقلال سوت می زد اما در مجموع خوب بود.

بیک‌زاده درباره عدم حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این طور نیست که ما یا آن‌ها بگوییم بازی نمی‌کنیم خانه خاله نیست که این حرفها را بزنیم تمام این ها درست می‌شود کشمکشی بین ایران و عربستان به وجود آمده است که برطرف خواهد شد.
برچسب ها: ذوب آهن
ارسال به دوستان
تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد تحلیل بازار انرژی پس از معافیت‌های صادراتی نفت ایران هشدار سازمان ملل: اسرائیل در جنوب سوریه فعال است