فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۵-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۴۸۹۱۳
انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۵-۱۱-۱۳۹۴

طالب‌لو و برهانی از باشگاه چک گرفتند

عصر ایران
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال امروز به همراه برهانی با حضور در محل باشگاه چک مطالبات 20 درصدی خود را دریافت کردند.
به گزارش فارس، پس از حرف و حدیث‌هایی که طی هفته گذشته برای آرش برهانی و وحید طالب‌لو به راه افتاده بود واین شایعه مطرح شد که این دو بازیکن به دلیل اعتراض به تصمیم باشگاه چک‌های خود را دریافت نکرده بودند وحید طالب‌لو نیز امروز به همراه برهانی با حضور در محل باشگاه استقلال چک 20 درصدی مطالبات خود را دریافت کردند.

این دو بازیکن امروز با حضور در محل باشگاه استقلال برای دقایقی با بهرام افشارزاده به گفت وگو نشستند و مثل تمامی بازیکنان از باشگاه استقلال چک گرفته گرفتند.

همچنین باشگاه استقلال امروز میزبان اعضای کادر فنی این تیم بود و فرزاد مجیدی در تماس با کادر فنی به آنها اعلام کرد چک 20 درصد قرارداد آنها آماده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: طالب لو
ارسال به دوستان
کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت