فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۱ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۵۰۱۲۹
انتشار: ۰۱:۵۱ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۴

بیرانوند: بهترین هتل و تغذیه را داشتیم

عصر ایران
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: تنها امیدمان در ادامه لیگ برتر کسب سهمیه آسیاست.
به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند پس از شکست دو بر صفر نفت تهران مقابل الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و به تیم حریف تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: سال گذشته این تیم را شکست داده بودیم و امسال آنها برای جبران آمده بودند. الجیش سرمایه‌گذاری زیادی برای حضور در این مسابقات کرده است و به هیچ عنوان قابل مقایسه با تیم ما نیست.

دروازه‌بان نفت تهران تصریح کرد: امروز خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم برنده باشیم. باید با همین روحیه در لیگ برتر کار را دنبال کنیم. سال گذشته شخصیت خوبی داشتیم، اما امسال تا اینجا دو جام را از دست داده‌ایم و تنها امیدمان به کسب سهمیه دوباره آسیاست.

بیرانوند در واکنش به این موضوع که آیا مشکلات مالی به نفت ضربه زده است و شب گذشته از نظر هتل و ناهار و شام دچار مشکل شده‌اند، گفت: اینطور نیست، در بهترین هتل بودیم و چنین مسئله‌ای درست نیست. هم صبحانه، هم ناهار و هم شام به موقع بود و از این نظر بهترین‌ها برای ما فراهم شده بود.
برچسب ها: بیرانوند
ارسال به دوستان
حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند»