فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۶ - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۵۱۶۸۵
انتشار: ۲۳:۵۶ - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴

یک سوم جرایم بیرانوند بخشیده شد

عصر ایران
یک سوم از جرایم دروازه بان ملی پوش نفت تهران بخشیده شد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه نفت تهران، با توجه به رفتارحرفه‌ای علیرضا بیرانوند در طی یک ماه گذشته و تلاش و تمرکز این دروازه بان برای موفقیت تیم نفت تهران در میادین فوتبال و همچنین عملکرد فوق العاده و درخشش وی در بازی مقابل استقلال تهران در هفته بیستم لیگ برتر، با نظر مدیریت باشگاه نفت تهران یک سوم کل جرایم که معادل 10 درصد قرارداد وی است بخشیده شد.

بدیهی است که استمرار این رفتار حرفه‌ای از سوی دروازه‌بان ملی پوش نفت تهران در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باعث تکرار این بخشودگی در آینده خواهد شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بیرانوند
ارسال به دوستان
وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه