فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۵۲۰۶۸
انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۴

تیموریان: فوتبال ملی‌ام را مدیون برانکو هستم

عصر ایران
نگاه‌ها به آندرانیک تیموریان است، مردی که امروز در لباس سایپا رخ در رخ پرسپولیس قرار می‌گیرد.
به گزارش "ورزش سه"، آندو را در هر تیمی هم که باشد یک استقلالی تمام عیار می‌دانند. بازیکنی که شاید اگر با آبی‌ها به توافق می‌رسید، در دربی نیم فصل دوم رخ در رخ قرمزها قرار می‌گرفت. آندو اما امروز زیر لوای سایپا و در قامت سربازان آقا معلم رخ در رخ تیم برانکو قرار می‌گیرد. این مصاحبه را به نقل از ایران ورزشی بخوانید:
بازی امروز برای تو حال هوای دیگری دارد. دلیلش هم این است که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیری.

 این بازی هم مثل همه بازی‌ها است و نباید بی‌جهت آن را حساس کرد...
با این پیشینه‌ای که تو در استقلال داری اما خواه ناخواه حساس می‌شود.

 قبول دارم که حساسیت‌هایی به وجود می‌آید. بله، درست می‌گویید من استقلالی هستم. یعنی کل خانواده تیموریان استقلالی هستند و خود را استقلالی می‌دانند اما مطمئنم که مشکلی در این بازی برای من ایجاد نمی‌شود.
در برخی صفحات اجتماعی تهدید شده بودی. نگران برخی برخوردهای تند از سوی تماشاگران پرسپولیس نیستی؟

 هیچ نگرانی وجود ندارد. تماشاگران واقعی پرسپولیس همیشه به من احترام گذاشته‌اند و در این بازی هم همینطورخواهد شد.
 پس چرا این موج ایجاد شده؟

 من فعالیتی در صفحات اجتماعی و اینستاگرام ندارم. برای همین نمی‌دانم که چه چیزهایی گفته‌اند. فقط این را می‌دانم که همیشه به پرسپولیسی‌ها احترام گذاشته‌ام و آنها هم به من احترام گذاشته‌اند. مطمئن باشید امروز بازی خوبی می‌شود. بدون حاشیه و سرشار از صحنه‌های جالب فوتبالی.
جدا از تقابلی که با پرسپولیس داری، امروز باید رخ در رخ برانکو قرار بگیری. برانکو تو را به یاد چه خاطراتی می‌اندازد؟

 من همیشه از برانکو به نیکی یاد کرده‌ام و تا وقتی زنده‌ام خودم را در بازی‌های ملی مدیون او می‌دانم. برانکو یک مربی با شخصیت است که در فوتبال ایران منشا خدمات بسیاری بوده است.
حتما قبل از بازی به سمتش هم می‌روی؟

 بله، حتما این کار را می‌کنم. برانکو مربی بزرگی است و او بود که در اوج جوانی‌ام به من بازی داد. اگر در جام جهانی 2006 بازی کردم به دلیل اعتمادی بود که آقای برانکو به من داشت. همیشه برایش آرزوی موفقیت داشته‌ام و هیچ وقت خوبی‌هایش را فراموش نمی‌کنم.
 درباره نتیجه‌ای که در این بازی رقم می‌خورد می‌توانی پیش‌بینی داشته باشی؟

 فوتبال را نمی‌شود پیش بینی کرد اما می‌دانم که نتیجه‌ بازی برای دو تیم چه اندازه اهمیت دارد. هم ما و هم پرسپولیسی‌ها به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی هستیم. ما قطعا به دنبال کسب سهمیه هستیم و پرسپولیسی‌ها هم به دنبال جام و قهرمانی هستند. همین اهداف مشترک است که بازی را زیبا خواهد کرد.
 و حرفی با تماشاگران پرسپولیس...

 تماشاگران واقعی پرسپولیس فهیم‌تر از آن هستند که من بخواهم به آنها توصیه‌ای داشته باشم. آنها تیم خودشان را تشویق می‌کنند و ما هم به دنبال اهداف خودمان هستیم. امیدوارم همه از این بازی لذت ببرند و یک روزخوب برای فوتبال ایران رقم بخورد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تیموریان
ارسال به دوستان
مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس