فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۴۱۰۲
انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۴

افزایش رضایت‌ مشتریان از سایپا

افزایش رضایت‌ مشتریان از سایپا
مدیر امور مشتریان سایپایدک تاکید کرد: هدف گذاری ما در زمینه رضایت مشتری، کسب رتبه یک در بین شرکت‌های خودروساز است و با توجه به تنوع محصولات سایپا، باید با تلاش بیشتر به این هدف برسیم.
افزایش رضایت‌مندی مشتریان از سایپامدیر امور مشتریان سایپایدک از افزایش رضایت مشتریان در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد و گفت: در خصوص افزایش رضایت مشتری اتفاقات خوبی در سایپایدک رخ داده است.
 
به گزارش سایپانیوز، وحید خباززاده حقیقی با اشاره به شاخص‌های ارزیابی رضایت مشتری در دو بخش ادراکی و عملکردی، ادامه داد: در شاخص‌های ادراکی و عملکردی در سه ماهه سوم سال جاری پیشرفت مناسبی داشتیم که از مهمترین آنها می‌توان به نوبت دهی،‌ مدت زمان پذیرش، سهولت دسترسی به نمایندگی‌ها، کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی و ... اشاره کرد.

وی گفت: در این مدت رضایتمندی مشتری رشد خوبی داشته است و قطعا در ماه های آتی این روند افزایش خواهد یافت.

مدیر امور مشتریان سایپایدک تاکید کرد: هدف گذاری ما در زمینه رضایت مشتری، کسب رتبه یک در بین شرکت‌های خودروساز است و با توجه به تنوع محصولات سایپا، باید با تلاش بیشتر به این هدف برسیم.

خباززاده درباره فراوانی شکایت‌ها نیز گفت: بیشتر شکایت‌ها در حوزه خدمات پس از فروش مربوط به نبود قطعه به دلیل مباحث تحریم می باشد که امیدواریم در دوره پسا تحریم و با همکاری سایر همکاران نسبت به رفع سریع این نقیصه نیز اقدام نمائیم.

وی با اشاره به تغییرات انجام شده در روند رسیدگی به شکایات مشتریان در گروه سایپا و سایپایدک، ادامه داد: از شهریور ماه گذشته مرکز ارتباط با مشتری به گروه سایپا منتقل شده است که وظیفه دریافت شکایات، دسته‌بندی و ارسال آنها به مدیریت‌های مرتبط را بر عهده دارد. در سایپایدک نیز رسیدگی به شکایات به طور تخصصی در سه گروه سایپا، زامیاد و پارس خودرو و گروه خواب و خسارت خودرو انجام می‌شود. علاوه بر این، اداره توسعه و ارزیابی رضایتمندی مشتری را ایجاد کرده‌ایم که تهیه گزارش‌ها از علل نارضایتی مشتریان و تحلیل آنها را بر عهده دارد. این اداره با نگاه پیشگیرانه، با رصد کردن مدت توقف‌ خودروها در سطح شبکه و تهیه گزارش‌ها، علت نارضایتی مشتری را واکاوی می‌کند.

خباززاده تصریح کرد: با نظر مساعد مدیرعامل سایپایدک، هر 15 روز جلسه ارزیابی رضایت مشتری با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مرتبط برگزار می‌شود که تاکنون نتایج بسیار خوبی از این جلسات به دست آمده و به کاهش زمان رسیدگی به شکایات و کاهش فرآیندهای خدماتی کمک کرده است.

مدیر امور مشتریان در ادامه با اشاره به راه‌اندازی باشگاه مشتریان وفادار، ادامه داد: در زمینه تکریم مشتری در نمایندگی‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در حال اجراست. در همین راستا طرح بازآوری فرآیندهای CRM را در دفاتر منطقه‌ای اجرا کرده‌ایم و آموزش‌های لازم نیز به نمایندگی‌ها داده شده است. همچنین از استادان مطرح در این زمینه برای آموزش افرادی که پاسخگوی مشتریان هستند استفاده شده است. مرامنامه شبکه نمایندگی‌ها نیز به آنها ابلاغ شده است و در صدد هستیم با تاسیس کمیته رفتار با مشتری، در قالب پیام‌های مدیریتی اثربخشی فرآیندهای رفتاری را ارزیابی کنیم.

خباززاده تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که باری از روی دوش مشتری برداریم به الهام از سخنان امام حسین (ع) که می فرمایند" نیازهای مردم که برای رفع آنها اقدام می‌کنید از جمله نعمت‌های خداست بر خودتان پس از نعمت‌های خدا بر خودتان اظهار ملامت و دل تنگی نکنید." ما خدمت‌گزار مشتری هستیم و سعی می کنیم بتوانیم سطح رضایت مشتری را به هدف در نظر گرفته شده برسانیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+تصاویر) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت