فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۲-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۴۷۶۱
انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۲-۱۲-۱۳۹۴

مرگ خودخواسته سه خواهر تهرانی با گاز شهری

 سه خواهر 45 تا 50 ساله با باز گذاشتن شیر گاز شهری به زندگی‌شان پایان دادند.

به گزارش میزان، ساعتی قبل مأموران پلیس در جریان تماس مرد جوانی در جریان مرگ سه عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در پایتخت قرار گرفتند.

با حضور مأموران در محل کشف جسد در یک آپارتمان آن‌ها با جسد سه خواهر مجرد که بین 45 تا 50 سال سن داشتند رو به رو شدند.

با اعلام موضوع به قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل وی دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد سه خواهر با باز گذاشتن شیر گاز شهری خودکشی کرده و به زندگی‌شان پایان داده‌اند.

با دستور انتقال اجساد به پزشکی قانونی تحقیقات بیشتر در این‌باره آغاز شد.
برچسب ها: گاز
ارسال به دوستان
تصاویر هوایی از گابورون پایتخت بوتسوانا نماینده مجلس: بازار رها شده است و مافیا برای ما تصمیم‌گیری می‌کند یکی از کمیاب ترین نسخه های دوج وایپر (+عکس) قیمت جهانی طلا در آستانه چهارمین کاهش هفتگی بوگاتی شیرون دوران طلایی را مشاهده می کنید فرار از یکی از امنیتی‌ترین مرزهای جهان؛ یک نظامی کره‌شمالی وارد کره جنوبی شد مرکز نیایش دانشگاه لنکستر؛ نماد معماری مدرن بریتانیا (+عکس) بیانیه تیم ملی فوتبال ایران درباره پوشش فضای رسانه‌ای در سیاتل پاسخ دانش‌بنیان‌ها به چالش ذخیره‌سازی آب؛ حذف ۹۹.۹۹ درصد عوامل بیماری‌زا در مخازن آب هوش مصنوعی سمندر را چگونه موجودی می داند؟! (تصویری) کاخ سفید: ایالات متحده درهای پذیرش پناهجویان را برای همیشه می‌بندد مشهورترین مجری جهان طرفدار تیم ملی ایران هتل های روی آب در دل جنگ جهانی دوم؛ داستان عجیب شناورهای نجات لوفت وافه (+عکس) تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین طبیعی یا غیرطبیعی؟ آنچه هر مردی باید درباره سلامت بیضه‌های خود بداند