فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۱۴-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۵۲۳۰
انتشار: ۲۱:۰۷ - ۱۴-۱۲-۱۳۹۴

در ملاقات مدیران سرخابی چه گذشت؟

عصر ایران
بهرام افشارزاده و علی‌اکبر طاهری مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مراسم چهلم همایون بهزادی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
به گزارش "ورزش سه"، این دو مدیر منصوب وزارت ورزش که باتجربه و جنجال‌گریز هستند، در شرایطی که طبعا در کورس قهرمانی موفقیت رقیب را نمی‌خواهند، در دیدار با یکدیگر برای سرخابی‌های پایتخت آرزوی موفقیت و پیروزی کردند. 

افشارزاده با استقلال در صدر لیگ است و طاهری نیز با پرسپولیس نمایش امیدبخشی داشته است. این دو که زیرنظر وزیر ورزش سال نسبتا خوبی را با تیم‌هایش سپری می‌کنند، امیدوارند که در پایان فصل حداقل یک جام به هواداران خود هدیه دهند و این سال را برای خود و وزارت ورزش رویایی کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سرخابی
ارسال به دوستان
مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند برابوس وقتی موتور سیکلت سفارشی معرفی کند (+تصاویر) چگونگی یادگیری ریاضی در عصر هوش مصنوعی حقیقتی جالب درباره عطسه که سال ها اشتباه می دانستیم اسحاق دار: در نهایت پس از ۴۷ سال مذاکره مستقیم ایران و آمریکا شکل گرفت ۵ نوشیدنی که فواید بیشتری نسبت به چای سبز برای فشار خون دارند پویش ملی «ققنوس» با مشارکت ۶۳۷۵ دانش‌آموز و معرفی ۱۰۰ اثر برتر یک حقوقدان: شرکت‌های اینترنتی باید در تصادفات پیک‌های موتوری شریک مسئولیت باشند این ابرخودرو حیرت‌انگیز با ۳۲۷ هزار قطعه لگو ساخته شده است!(+عکس) یکی از معروف ترین اسناد پایان جنگ جهانی دوم (+عکس) مرد جوان همسرش را درون تاکسی و در برابر فرزند16ساله اش به گلوله بست و بلافاصله خودش را هم کشت پشت حصارهای «گراند هتل» چه خبر است؟ تن آسانی، امری روان شناختی یا فلسفی؟ بقائی: پیشرفت های خوبی داشتیم اما تهدیدات ترامپ باعث شد ایران حاضر به ادامه نشست چهارجانبه نباشد معجزه چشمه آهنی در دل ویرانه‌های گیومری ارمنستان (+عکس)