فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۵-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۵۳۱۴
انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۵-۱۲-۱۳۹۴

سقوط پل عابر، راننده پراید را کشت! (+عکس)

پل عابری که ماه ها در سه راه اندیشه شهرستان ملارد بدون هیچگونه مانع و علامت هشداری در حاشیه خیابان رها شده بود بالاخره منجر به حادثه ای تلخ شد و یک کشته بر جا گذاشت.
 
به گزارش مهر، پل عابری که قرار بود در سه راه اندیشه تعبیه و استقرار یابد، پس از ماه ها بلاتکلیفی در حاشیه خیابان، در نهایت منجر به حادثه ای تلخ شد که یک کشته بر جای گذاشت.
 
غروب جمعه برخورد یک دستگاه پراید با پل مذکور یک کشته بر جا گذاشت.
 
این حادثه نتیجه سوء مدیریت است

 
رضا مومیوند یکی از شهروندان ساکن در این شهرستان که از نزدیک شاهد این حادثه بود در تشریح سانحه مذکور اظهار داشت:خودروی پراید به دلیل عدم نصب علائم هشدار و نبود مانع در مقابل پل، با سرعت نه چندان بالایی به پل برخورد کرد و این حادثه تلخ رقم خورد.
 
وی افزود: این حادثه نتیجه سو مدیریت مسئولان این منطقه است، زیرا مدت ها از رها شدن این پل در حاشیه خیابان می گذرد اما هیچ اقدامی برای نصب آن صوت نگرفت و در نهایت منجر به این سانحه تلخ شد.
 
چه اصراری به رها کردن پل کنار خیابان بوده است

 
مریم فراهانی یکی از ساکنان منطقه مارلیک گفت: اگر قرار بود این پل نصب نشود، چرا آن را از انبار خارج و به این محدوده منتقل کرده اند.
 
وی افزود: حادثه مذکور نتیجه مدیریت نامناسب مسئولان شهرستان ملارد است که پس از انتقال پل و گذشت ماه ها همچنان بصورت بلاتکلیف در حاشیه خیابان رها شده است.
 
فراهانی عنوان کرد: اگر قرار بود اقدامی بر روی این پل انجام نشود، چه اصراری به انتقال و استقرار آن به این شکل در حاشیه خیابان بوده است.
 
سازه رها شده به صورت مناسبی مهار نشده بود

 
فرمانده راهنمایی رانندگی شهرستان ملارد در خصوص این سانحه گفت: سازه مذکور از مردادماه در این محدوده قرار گرفته و با وجود مکاتباتی که با شهرداری ملارد مبنی به جابجایی پل مورد اشاره داشتیم، اما بنا به دلایلی که ما از آن بی اطلاع هستیم، اقدام خاصی در این خصوص انجام نشد.
 
سروان عباس مهرپور افزود: علت حادثه به صوت دقیق مشخص نیست و اطلاعات تکمیلی مستلزم بررسی بیشتر خواهد بود، اما آنچه که مبرهن است، سازه مورد اشاره به نحو مطلوبی زیر بلوک نیوجرسی مهار نشده و این امر می تواند یکی از دلایل سانحه به شمار رود.
 
رئیس راهنمایی رانندگی شهرستان ملارد یادآور شد: سرعت مجاز در این محور ۵۰ کیلومتر در ساعت است، اما با عنایت به عدم وجود خط ترمز، نمی توانیم اظهار نظر دقیقی در خصوص سرعت خودرو داشته باشیم.
برچسب ها: پل عابر ، پراید ، ملارد
ارسال به دوستان
مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده