فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۵۶۰۰
انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۶-۱۲-۱۳۹۴

آمار فرزندخواندگی 2 برابر شد

مدیر کل بهزیستی استان تهران از واگذاری ۲۴۰ کودک در ۱۰ ماهه امسال به عنوان فرزندخوانده به خانواده های متقاضی خبر داد و گفت: تعداد کودکان واگذار شده نسبت به گذشته دو برابر شده است.

احمد دلبری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر در شیرخوارگاه ها و همچنین مراکز نگهداری کودکان بیش از ۹ هزار کودک نگهداری می شوند.

وی گفت: براساس برنامه ریزیهای انجام شده سالانه تعدادی کودک که شرایط تشکیل زندگی مستقل را داشته باشند از مراکز تحت پوشش سازمان ترخیص می شوند.

مدیر بهزیستی استان تهران در مورد فرزندخواندگی نیز تاکید کرد: تعداد کودکانی که امسال به فرزندخواندگی گرفته شده اند نسبت به سال قبل دوبرابر شده است.

به گفته دلبری، در ۱۰ ماهه امسال ۲۴۰ کودک که عمدتا زیر۶ سال هستند به خانواده های متقاضی فرزند خواندگی واگذار شده اند.

وی با اشاره به اینکه ماهانه ۵۷ کودک در مراکز پذیرش می شوند٬ گفت: این کودکان٬ بی سرپرست یا بدسرپرست هستند و با حکم قضایی به بهزیستی واگذار می شوند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد ۵۴ مصدوم و ۱۸ مفقود در پی انفجار در منطقه صنعتیِ قطر رگبار پراکنده باران در ۵ استان نوار شمالی کشور سدهای کشور چقدر آب دارند؟ ۳ شرط تل‌آویو برای خروج از جنوب لبنان قدیمی‌ترین تصویر از یک «خودروی زرهی» در ایران؛ 110 سال قبل تمام توپ های جام جهانی از 1930 تا 2026 (تصویری) پرده‌برداری از چگونگی ارتباط پرندگان، ماهی‌ها، حشرات و پستانداران با یکدیگر افشای راز سرقت نافرجام ۷ کیلو طلا در شمال تهران اعترافات مردی که همسرش را با چکش کشت/ به زنم شک کرده بودم مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند ترامپ حق داشت یا حقیقت چیز دیگری است؟ پایان جنگ با «تسلیم مشروطِ» ایالات متحده برابوس؛ وقتی موتور سیکلت سفارشی معرفی می کند (+تصاویر) چگونگی یادگیری ریاضی در عصر هوش مصنوعی