فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۳ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۵
کد ۴۶۲۷۶۷
انتشار: ۲۳:۲۳ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۵

محسن رضایی: عربستان باید تنبیه شود


محسن رضایی اهانت عربستان سعودی در اضافه کردن 4 بند در بیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را بدعتی نوین دانست و تنها راهکار جلوگیری از این بی حرمتی ها نسبت به کشورمان را تنبیه متناسب از سوی ایران قلمداد کرد.

به گزارش ایسنا این یادداشت کوتاه که در قالب مطلبی در اینستاگرام شخصی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام انتشار یافته، به شرح زیر می باشد:

عربستان از مرز شرارت عبور کرده و به مرز دیوانگی رسیده است!

در اجلاس اخیر سازمان همکاری های اسلامی، عربستان با فشار و خرج میلیون‌ها دلار که نمونه آن اعتراف کمک 700 میلیون دلاری به مالزی بود، چهار بند را در بیانیه پایانی علیه ایران اضافه کرد. در تاریخ این اجلاس چنین اهانتی به ایران نشده بود.

رفتار عربستان سعودی از مرز شرارت به مرز دیوانگی رسیده است و اگر این دیوانه شرور تنبیه نشود، این اهانت ها ادامه خواهد داشت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: رضایی
ارسال به دوستان
ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید