فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۵
کد ۴۶۲۹۹۴
انتشار: ۲۰:۴۰ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۵

شیرازی ها به نزدیکی لیگ برتر رسیدند

عصر ایران
فجرسپاسی شیراز موفق شد بازی هفته سی و چهارم لیگ دسته اول را با دو گل به سود خود به پایان برساند.
به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های آلومینیوم هرمزگان و فجرسپاسی شیراز که از ساعت 17 به میزبانی جنوبی ها آغاز شد در نهایت با دو گل به سود شیرازی ها به پایان رسید. علی غلامرضا پور در دقیقه 17 و ایمان باصفا در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی دو گل این تیم را به ثمر رساندند تا در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت های لیگ دسته اول، فجرساسی با 54 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی برسد(با تفاضل گل بهتر).

آلومینیوم هرمزگان نیز با این شکست 25 امتیازی باقی ماند تا کماکان در قعر جدول قرار داشته باشد.
برچسب ها: فجرسپاسی
ارسال به دوستان
خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال