فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۳۶۲۹
انتشار: ۱۸:۵۳ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۵

گریه سرمربی ملوان در سوگ اولادی

عصر ایران
محمد احمدزاده سرمربی ملوان در ابتدای مسابقه مقابل سایپا روی نیمکت تیمش به سختی اشک ریخت.
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ملوان در سوگ فوت بازیکن سابقا ملی‌پوش خود با پیراهن مشکلی به میدان رفته مراسمی که در ابتدای مسابقه برگزار شد، اشک محمد احمدزاده را درآورد و او به تلخی روی نیمکت ملوان به شدت گریست. در این لحظه ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا برای دلداری دادن نظر او رفت و سعی کرد احمدزاده را آرام کند. 

این در حالی است روی سکوهای ورزشگاه تختی نیز پارچه نوشته‌هایی به اسم اولادی و بنرهایی با شماره و نام او قرار گرفته است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اولادی
ارسال به دوستان
مسی در یک قدمی بازگشت به نوکمپ در تابستان ۲۰۲۷ تلاش پرسپولیس برای تقویت دفاع چپ با ستاره فولاد کشف و ضبط ۱۶۵ سکه تقلبی در بویین میاندشت اصفهان داوران جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۶ معرفی شدند وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است کارآفرینی به مثابه کنشگری اجتماعی؛ بازآفرینی زندگی از دل صنعت