فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۴۴۰۴
انتشار: ۲۰:۵۷ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۵

بنگر: برابر نفت بازی نمی کنم

عصر ایران
مدافع باتجربه پرسپولیس قادر به همراهی این تیم در دیدار با نفت تهران نخواهد بود.
به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر که در دیدار با استقلال اهواز دچار مصدومیت شد، قادر به همراهی سرخپوشان در دیدار حساس این هفته برابر نفت تهران و شاگردان علیرضا منصوریان نخواهد بود.

بنگر که صبح امروز نیز فیزیوتراپی کرده بود و در تمرینات گروهی حضور نیافته بود، از عدم حضورش در دیدار با نفت تهران خبر داد و اعلام کرد: متاسفانه با توجه به مصدومیتم قادر به همراهی پرسپولیس در دیدار با نفت تهران نیستم و از بازی بعدی می توانم به ترکیب بازگردم.

وی ابراز امیدواری کرد پرسپولیس سه امتیاز دیدار با نفت را از آن خود کند: مطمئن باشید با همت بچه ها و هواداران سه امتیاز بازی را کسب خواهیم کرد.

برچسب ها: بنگر
ارسال به دوستان
وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد