فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۱۶-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۶۴۱۲
انتشار: ۱۸:۲۲ - ۱۶-۰۲-۱۳۹۵

بریتیش پترولیوم در تهران دفتر می زند

دفتر نمایندگی شرکت نفتی بریتانیایی بی پی در ایران از تابستان امسال آغاز به کار می کند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آغاز به کار دفتر نمایندگی شرکت انگلیسی بی پی در ایران در تابستان امسال خبر داد.

رکن الدین جوادی بعدازظهر امروز (پنجشنبه، ١٦ اردیبهشت ماه) پس از دیدار با نماینده شرکت بی پی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی درباره جزئیات مذاکره خود گفت: شرکت بریتیش پترولیوم (بی پی) علاقمند به سرمایه گذاری در پروژه های نفت و گاز ایران است.

وی با بیان این که نماینده بی پی در این دیدار تاکید داشته است که شرکت بی پی دیگر مانند گذشته نیست و بسیار به همکاری با ایران تمایل دارد، تصریح کرد: آنها علاقمند به انتقال فناوری و سرمایه به کشورمان هستند.

جوادی یادآور شد: به احتمال زیاد دیداری نیز با نماینده شرکت شل در جریان نمایشگاه خواهد داشت.
ارسال به دوستان
چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند