فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۸۰۱۲
انتشار: ۲۱:۳۳ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۵
قهرمانی از شیر مادر به ویسی حلال تر بود

عمران زاده: خداراشکر صدر جدول آبی است

عصر ایران
مدافع تیم فوتبال استقلال از قهرمانی هم نام خوزستانی خود بیش از اندازه خوشحال بود و این قهرمانی را به آنها و مخصوصا عبدالله ویسی تبریک گفت.
به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال تهران بعد از تساوی مقابل صبا قم بیش از اینکه از آسیایی شدن استقلال خوشحال باشد، به قهرمانی خوزستانی ها پرداخت. او می گفت:« خوشحالم که هواداران ما از قهرمانی استقلال خوزستان خوشحال هستند.قهرمانی حق استقلال عبدالله ویسی بود از شیر مادر برای آنها حلال تر است. استقلال و پرسپولیس کری دارند و از اینکه پرسپولیس قهرمان نشد استقلالی ها خوشحالند. خداراشکر صدر جدول آبی است.»

او در پایان با امید قهرمانی در جام حذفی افزود:« ما 16 روز دیگر بازی داریم که امیدوارم قهرمان شویم.»
برچسب ها: عمران زاده
ارسال به دوستان
مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز