فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۹۳۸۵
انتشار: ۱۵:۳۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۵

اکبر عبدی از بیمارستان مرخص شد

عصر ایران
اکبر عبدی که مدتی بود از بیماری کلیوی رنج می‌برد، طبق گفته مسعود ده‌نکمی در چند روز قبل، عمل پیوند موفقی داشته است.
 اکبر عبدی پس از انجام عمل پیوند کلیه از بیمارستان مرخص شد.

‌به گزارش ایسنا، اکبر عبدی از نیمه اردیبهشت‌ماه برای انجام عمل پیوند کلیه در بیمارستان بستری شده بود که با موفقیت‌آمیز بودن عمل، دوران نقاهت را پشت سر می‌گذراند.

پیگیری‌هااز بیمارستان و یکی از همکاران این بازیگر حاکی از این است که وی از بیمارستان مرخص شده، ‌اما به دلیل وضعیت خاص عمل پیوند همچنان در شرایط قرنطینه به سر می‌برد و امکان ملاقات هم وجود ندارد. ضمن این‌که احتمال بستری شدن دوباره اکبر عبدی در بیمارستان برای تکمیل درمان و سپری کردن دوران نقاهت وجود دارد.

اکبر عبدی که مدتی بود از بیماری کلیوی رنج می‌برد، طبق گفته مسعود ده‌نکمی در چند روز قبل، عمل پیوند موفقی داشته است.

از این بازیگر سینما و تلویزیون هم‌اکنون فیلم «رسوایی 2» به کارگردانی ده‌نمکی در حال اکران است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس)