فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۰۴۸۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۵
کد ۴۸۰۴۸۷
انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۵
در حاشیه هجوم ایرانی ها به صفحات این و آن...!

اردوغان: فلش 8 گیگ شما دست من نیست!

عصر ایران
الف.راستگو

 
بعد از کودتای ترکیه بسیاری از کاربران ایرانی به صفحه‌ افراد مختلف رفتند و پیام‌هایی نوشتند، این شما و این هم پاسخ برخی از این افراد به برخی از این کامنت‌ها.

 اردوغان: در حال حاضر به سیستم اطلاعاتی کشورم گفته‌ام بیشتر در خصوص فردی به نام «طارمی» تحقیق کنند. اگر می‌دانستم او این‌قدر فرد مهمی است وی را به عنوان عامل «کودتا» معرفی می‌کردیم. گویا او طرفداران زیادی در جهان دارد و از هنگامی‌که وارد مرزهای ما شده هم شاهد بمب‌گذاری در ترکیه بوده‌ایم و هم کودتا ... بعد از عدم موفقیت کودتا نیز کشورمان را ترک کرده ... آیا اینها مشکوک نیست؟

ایرانی‌ها بسیار انسان‌های میهمان‌نوازی هستند، در همان لحظان اولیه کودتا که خودم هم نمی‌دانستم کجا هستم، یکی از آنها برایم کامنت گذاشته بود: «اگه ایرانی بیا خونه ما، فردا با هم برگردیم ترکیه.»

همچنین تشکر می‌کنم از ایرانی‌های عزیز که اطلاعات مهمی را هم در لابه‌لای پیام‌هایشان به من دادند و من بعد از سال‌ها بالاخره از اشتباهی بزرگ درآمده و متوجه شدم: «قالیشویی شربت اوغلی شعبه دیگری ندارد.»

در ضمن از همین تریبون بایستی خطاب به آقایی به نام «فرهاد» بگویم که فلش 8گیگی شما دست من نیست و لطفا این‌همه برایم پیام نفرست که فلش شما را پس بدهم. با این حرف‌هایت آبرویی برای ما نگذاشتی، حالا اتحادیه اروپا هم فکر می‌کند اهل پیچاندن هستم و ما را به جمع‌شان راه نمی‌دهند.

راستی، بعضی‌ها هم نوشته بودند که ما تئاتر برگزار کردیم. تعجب می‌کنم از هوش شماها. این‌همه در خصوص جلوه‌های ویژه تمرین کرده بودیم و حتی از هواپیما و تانک واقعی استفاده کردیم، شما از کجا متوجه شدید فیلم بوده؟

***

 ابرو: ممنونم از کاربران ایرانی که این‌همه مهربان بوده و این‌قدر به فکرم هستند. راستش قضیه کودتا را از اینستاگرامم متوجه شدم، فردی برایم نوشته بود: «الان کودتا شده از خونه نیا بیرون.» و دیگری نوشته بود: «ابرو خوبی؟ تو که طوریت نشده؟» یعنی مادرم هم این‌همه به فکرم نبود و حتی یک تماس بعد از کودتا با من نگرفت که مراقب خودم باشم.

راستی این «مهدی طارمی» کیست که یک نفر از من خواسته او را برداشته و با او به پرسپولیس بیایم؟

***

گولن: کودتا کار من نیست ولی شما هم رعایت کنید و این‌همه زخم زبون نزنید؛ یکی گفته: «گولن یا کودتا نزن، یا میزنی درست بزن عزیزم.» و دیگری گفته: «داداش کودتا بلد نیستی مجبوری مگه؟ تو هم با این نیروهات!»

البته احساس می‌کنم برخی از کاربران وابسته به نیروهای اطلاعاتی ترکیه هستند؛ زیرا از مخفیانه‌ترین چیزهای زندگی‌ام هم خبر دارند. کاربری برایم نوشته است: «از بس فیلم‌های عاشقانه ترکیه‌ای دیدی، روحیه‌ات مثه دخترا شده، کاش حداقل یکم فیلم اکشن هندی نگاه می‌کردی، راحت می‌تونستی کشور رو بگیری.» شما از کجا می‌دانید که صبح تا شب پایه شبکه‌های ماهواره‌ای سریال ترکیه‌ای می‌بینم؟

راستی؛ این مهدی طارمی کیست که چند نفری برایم نوشته اند که یادم باشد او سرورم است؟

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار:
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
3
43
خیلی قشنگ بود. ممنون. بعد از مدتها کلی خندیدم. دقیقا از مرگ چاوز تا حالا. ایشالا شادیاتون جبران کنیم.
ساسان
United Arab Emirates
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
3
31
عالی بود. ممنون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
5
23
الف راستشو بگو اینارو خودت نوشتی یا دادی کسی برات نوشته؟
ناشناس
Germany
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
2
39
قالیشویی شربت اوغلی شعبه دیگری ندارد!
:))
تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید