فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۸۹۱۶۳
انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۵

کارگر شهرداری خود را در محل کارش دار زد

عصر ایران
این کارگر جوان متاهل بود که درکنار پیکرش نامه‌ای یافت می شود که به دلیل مشکلات خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است.
رئیس کمیته عمران شورای شهر جزئیات خودکشی یکی از کارگران شهرداری منطقه22 را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، اقبال شاکری در مورد خودکشی یکی از کارگران شهرداری تهران با بیان اینکه این فرد کارگر 137 ناحیه 4 منطقه22  بوده است، گفت: شب گذشته این کارگر از محل کار خود غیبت داشته و همکارانش نیز متوجه این عدم حضور شده و موضوع را اطلاع می‌دهند.

وی با بیان اینکه صبح امروز یک کارگر فضای سبز در موتور خانه با پیکر به دار آویخته شده این فرد روبرو می شود، افرزود: این کارگر جوان متاهل بود که درکنار پیکرش نامه‌ای یافت می شود که به دلیل مشکلات خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کارگر ، شهرداری
ارسال به دوستان
سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران خسارات سنگین ایران به پایگاه‌های آمریکایی در بحرین (+عکس) تصمیم درست در بن‌بست سفری به دنیای مرموز چشمان زیبا و کمی هم ترسناک (تصویری) ادعای پلیس مونته‌نگرو: بازداشت یک ایرانی با درخواست اف‌بی‌آی عراق شایعه خروج از اوپک را تکذیب کرد مرسدس بنز 300CE-24 AMG؛ زیبایی خالص (+عکس) مرسدس بنز S600 ؛ تک رنگ در جهان (+عکس) ونزوئلا یک روز بعد از دو زلزله شدید (عکس) / کمبود امکانات و کندی امدادرسانی / پیش بینی هزاران کشته واکنش وزارت خارجه به بیانیه مشترک روبیو و شورای همکاری خلیج فارس پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود