فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۳ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۸۹۷۳۸
انتشار: ۰۷:۳۳ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۵

اعطای نشان عالی بولیوی به ظریف

عالی‌ترین نشان دولت بولیوی به وزیر خارجه ایران اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، عالی‌ترین نشان دولت بولیوی توسط رئیس‌جمهور این کشور به وزیر امور خارجه کشورمان اعطا شد.

عالی‌ترین نشان دولت بولیوی توسط اوو مورالس رئیس‌جمهور بولیوی به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان اعطا شد.

ظریف که در پنجمین مقصد سفرش به آمریکای لاتین در سانتاکروز به سر می‌برد، امروز با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و در نشست اقتصادی مشترک ایران و بولیوی شرکت کرده‌ است.

وزیر خارجه ایران همچنین با دوید چوکی وانکا وزیر خارجه بولیوی نیز دیدار و رایزنی خواهد کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بولیوی ، نشان ، ظریف
ارسال به دوستان
استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم