فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۰-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۰۹۲۳
انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۰-۰۶-۱۳۹۵

آتش سوزی در 2 برج در امارات (+عکس)

دو برج در شیخ نشین ابوظبی طعمه حریق شد و بیش از ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایسنا، جاسم محمد المرزوقی، مدیر اداره آتش‌نشانی ابوظبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر اتصال برق، دو برج در شیخ نشین ابوظبی طعمه حریق شدند که نیروهای آتش‌نشانی بعد از دو ساعت توانستند حریق را اطفا کنند.

وی افزود: در این حادثه بیش از ۱۳ نفر از نیروهای آتش نشانی و کارگر مصدوم و به بیمارستان ابوظبی منتقل شدند. این دو برج مراحل پایانی احداث را سپری می‌کردند.

کارشناسان درحال بررسی علت اصلی این حادثه هستند.

به گزارش ایسنا، حوادث آتش سوزی برج‌ها در امارات به یکی از چالش‌های مهم تبدیل شده که طی سال جاری تعدادی از نمایندگان مجلس فدرال امارات خواستار بررسی موضوع آتش سوزی‌های برج‌ها و جلوگیری از حوادث ناگهانی حریق شدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: امارات ، برج ، آتش
ارسال به دوستان
کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت