فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۸-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۴۴۳۷
انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۸-۰۶-۱۳۹۵

یک زن شهردار منطقه 13 تهران شد

یک زن شهردار منطقه 13 تهران شد
نرگس معدنی پور اولین زنی است که از سوی محمد باقر قالیباف حکم شهرداری منطقه را دریافت کرد.

نرگس معدنی پور شهردار منطقه 13 تهران شد و وی قبلا مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران بوده است.

اولین شهردار زن در تهران
برچسب ها: شهردار ، تهران
ارسال به دوستان
تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد