فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۵-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۵۹۹۶
انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۵-۰۷-۱۳۹۵

تبدیل برج میلاد به قطب گردشگری

تبدیل برج میلاد به قطب گردشگری
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از تبدیل برج میلاد به قطب گردشگری خبرداد.

به گزارش ایسنا؛ مجتبی عبداللهی در حاشیه مراسم سالگرد بهره برداری از برج میلاد؛ در مورد برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی برای این گفت: برج میلاد به نماد مدرن تهران بدل شده و تلاش داریم تا به عنوان نماد ملی و قطب گردشگری آن را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه استفاده همه مردم از برج میلاد در دستور کار قرار دارد، گفت: نگاه ما این است که اقشار مختلف مردم از خدمات این برج استفاده کنند و نباید تصوری ایجاد شود که تنها افراد خاص می توانند از این برج استفاده کنند.

عبدالهی با اشاره به اهمیت ساخت فاز دوم برج میلاد افزود: ساخت پروژه‌های فاز دوم این برج مثل مسجد، هتل و مرکز تجاری و پارکینگ طبقاتی که طی سالیان گذشته مغفول مانده در دستور کار است که سعی داریم با توجه به اعتبارات موجود و جلب مشارکت سرمایه‌گذار این پروژه ها را به اتمام برسانیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: برج میلاد ، گردشگری
ارسال به دوستان
سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت