فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۰۷-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۲۱۴۸
انتشار: ۲۰:۴۳ - ۰۷-۰۸-۱۳۹۵

دایی: سخت گل می‌زنیم و راحت گل می‌خوریم

عصر ایران
متاسفانه مسائلی وجود دارد که تیم ما را درگیر خود کرده است. شرایط برای ما بسیار سخت است و مشکلات مالی بازیکنان را اذیت می‌کند. بازیکنان‌مان با شرکت نکردن در تمرین‌ها اعتراض خود را نشان دادند. هر بار که تمرین نمی‌کنیم به تیم آسیب می‌رسد. ما پیش از این مسابقه هیچ فرصتی برای تمرین کردن نداشتیم. باید قبل از مسابقه تمرین‌های خوبی را برگزار کنیم.
سرمربی نفت تهران پس از تساوی برابر سیاه جامگان اظهار کرد تیمش خیلی سخت گل می‌زند اما راحت‌ گل می‌خورد.

به گزارش ایسنا، علی دایی پس از تساوی تیمش مقابل سیاه جامگان در نشست خبری اظهار کرد: فکر می‌کنم در هر دو نیمه از سیاه جامگان بهتر بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. سه توپ وارد محوطه جریمه ما شد که دو گل دریافت کردیم. گل‌هایی که دریافت کردیم بسیار بچگانه بودند. بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند اما از توپ‌هایمان استفاده کامل نکردیم.

او اضافه کرد: باید ارزش موقعیت‌هایمان را بدانیم. خیلی زحمت می‌کشیم و گل می‌زنیم اما خیلی راحت‌ گل می‌خوریم. باید تیم‌مان را در فاز دفاعی تقویت کنیم که به این راحتی‌ها گل دریافت نکنیم.

سرمربی نفت تهران درباره عملکرد داور مسابقه گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. آرزوی من این است که داوران ما به حدی پیشرفت کنند که شاهد کمترین اشتباهات در مسابقه‌های داوری باشیم. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

دایی درباره مشکلات مالی هر دو تیم و تمرین نکردن بازیکنان‌شان پیش از این مسابقه نیز تاکید کرد:‌ متاسفانه مسائلی وجود دارد که تیم ما را درگیر خود کرده است. شرایط برای ما بسیار سخت است و مشکلات مالی بازیکنان را اذیت می‌کند. بازیکنان‌مان با شرکت نکردن در تمرین‌ها اعتراض خود را نشان دادند. هر بار که تمرین نمی‌کنیم به تیم آسیب می‌رسد. ما پیش از این مسابقه هیچ فرصتی برای تمرین کردن نداشتیم. باید قبل از مسابقه تمرین‌های خوبی را برگزار کنیم.

سرمربی نفت تهران درباره غیبت در نشست خبری پیش از مسابقه نیز گفت: پرواز ما با تاخیر مواجه شد و از دست من و عباسی، مدیرعامل سیاه جامگان هم کاری برنمی‌آید. فقط عذرخواهی می‌کنم که در نشست خبری حاضر نشدم.

او در پایان درباره نقاط قوت تیمش هم اظهار کرد: خیلی خوب توانستیم از سمت راست و چپ زمین موقعیت‌سازی کنیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم سیاه جامگان و نفت تهران با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دایی
ارسال به دوستان
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا