فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۳۱۴۶
انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۵

یونگ: بازی کردن در استادیوم آزادی سخت است

عصر ایران
شاید دلایل دیگری هم در شکست ما در بازی با ایران دخیل بود که من خیلی نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم. اما به صراحت می گویم بازی در استادیوم آزادی و در حضور پرشور تماشاگران ایرانی سخت است. ایرانی ها سازمان یافته بازی می کنند؛ به خصوص در دفاع کردن.

شکست کره جنوبی در برابر ایران در استادیوم آزادی تهران کار چشم بادامی ها را برای صعود به جام جهانی سخت کرده است. آنها با قبول شکست در استادیوم آزادی به رتبه سوم جدول رفته اند؛ بعد از ایران و ازبکستان.

به گزارش "ورزش سه"، کی سونگ یونگ، هافبک سوانسی سیتی، در این باره می گوید: «من نمی خواهم بهانه بیاورم و عملکرد خودم را در این بازی توجیه کنم. اما برای بازی با ایران از لندن به سئول و در ادامه به تهران پرواز کردم؛ بنابراین شرایط برای من سخت بود.

 ایران بسیار سازمان یافته بازی کرد. می شود به صراحت گفت ایران از نظر بدنی یک تیم بزرگ است و خوب دفاع می کند؛ اما ما نباید نا امید شویم. ما می توانیم در بازی های آینده با دست یابی به نتایج خوب شرایط خود را در جدول رده بندی تغییر دهیم. فرصت هایی که از دست رفته دیگر قابل بازگشت نیست. ما باید به فرصت های پیش رو فکر کنیم.»
 

کی سونگ یونگ در ادامه مصاحبه اش این چنین گفته است: «بازی با ایران همیشه یکی از بازی های سخت خواهد بود. من شنیده ام ایرانی ها به منظور بازی با کره جنوبی سه هفته لیگ برتر خود را تعطیل کردند که این اقدام به نظر من در نتیجه گیری آنها تاثیر داشت.

 شاید دلایل دیگری هم در شکست ما در بازی با ایران دخیل بود که من خیلی نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم. اما به صراحت می گویم بازی در استادیوم آزادی و در حضور پرشور تماشاگران ایرانی سخت است. ایرانی ها سازمان یافته بازی می کنند؛ به خصوص در دفاع کردن. واقعا بازی دشواری را در تهران و در برابر ایران پشت سر گذاشتیم؛ اما این فرصت برای ما در بازی های آتی وجود دارد که شرایط را تغییر دهیم.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: یونگ
ارسال به دوستان
کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت