فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۰۷۹۰۱
انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۵

ابراهیمی: شادی‌های گل را من طراحی می‌کنم

عصر ایران
شرایط زمین یادگار امام(ره) مناسب نیست. امیدوارم مسئولان هرچه زودتر چمن ورزشگاه را تجهیز کنند و بتوانیم در یادگار به میدان برویم. به قول امیر قلعه نویی یادگار به تراکتور ابهت می دهد و امیدوارم خیلی زود هوادارانمان را در این ورزشگاه ببینیم.

مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد عملکرد خودش در سال جاری بهتر از فصل گذشته در گسترش فولاد بوده است.

محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی تیمش مقابل صبای قم، صدرنشینی، شادی گل هایی که برای بازیکنان تراکتور طراحی می کند، وضعیت ورزشگاه یادگار و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

باید گل های بیشتر به صبا می زدیم

بازی سختی با صبای قم داشتیم. این تیم مانند بازی با استقلال عملکرد خوبی داشت. با این حال بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم و با حملات زیادی توانستیم به گل برسیم. می توانستیم گل های بیشتری نیز بزنیم اما به هر حال همین که 3 امتیاز را گرفتیم، ارزشمند است.

عملکردم بهتر از پارسال است

من سومین گل خودم را به ثمر رساندم. اگر به آمار من نگاه کنید، شرایطم از سال گذشته بهتر است. 3 پاس گل از ابتدای فصل داده ام و فکر می کنم خیلی بهتر از نیم فصل دوم پارسال کار کردم. خداراشکر می کنم و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

شادی‌های گل را من طراحی می کنم

شادی های گل تراکتورسازی را من طراحی می کنم. چالش مانکن آخرین طراحی ام بود که در بازی دیروز هم یک چشمه از آن را رو کردیم. البته شادی گل شخصی ام موضوع خاصی نبود. همه این کارها برای این است که دل هواداران را شاد کنیم و خوشبختانه لطف خداوند هم شامل حالمان می شود.

انشاءالله قرمز خوشرنگ تراکتور قهرمان است

صدرنشینی حق تراکتورسازی است اما از حالا خودمان را قهرمان نمی دانیم. انشاءالله قرمز خوشرنگ تراکتور آخر فصل جام قهرمانی را بالای سر می برد. البته از حالا واقعا نمی شود درباره قهرمانی صحبت کرد. ما بازی های سختی در پیش داریم و کارمان راحت نیست. هرچند که برای قهرمانی تلاش می کنیم و امیدوارم این هدیه کوچک را تقدیم هواداران کنیم. من به قهرمانی هیچ تیم دیگری فکر نمی کنم و تنها هدفمان این است که جام بگیریم.

از هواداران تشکر می کنم

از محبت هواداران تشکر می کنم. من همیشه مدیون این هواداران هستم و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت هایشان را بدهم. سخت تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

شرایط یادگار مناسب نیست

شرایط زمین یادگار امام(ره) مناسب نیست. امیدوارم مسئولان هرچه زودتر چمن ورزشگاه را تجهیز کنند و بتوانیم در یادگار به میدان برویم. به قول امیر قلعه نویی یادگار به تراکتور ابهت می دهد و امیدوارم خیلی زود هوادارانمان را در این ورزشگاه ببینیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ابراهیمی
ارسال به دوستان
چشم بیدار چین در آسمان / رقیب چینی آواکس‌های آمریکایی به میدان آمد (+عکس) ترامپ فرمان جدیدی برای ساخت کامپیوتر کوانتومی قدرتمند تا سال ۲۰۲۸ امضا کرد هشدار وزارت بهداشت درباره غذاهای نذری تأملی بر ادعاهای عجیب تاریخی درباره تفاهم‌نامه ایران و آمریکا کابل‌های فیبر نوری چگونه کار می‌کنند؟ شهادت یک مرزبان در مریوان کردستان عکس آتلیه‌ای دو دختر ایرانی با لباس‌های اروپایی و ایرانی در دوران قاجار دریا، پناه ساکنان غزه از گرمای چادرها (+عکس) سی‎‌ان‌ان به نقل از یک مقام آگاه از جزئیات مذاکرات اسرائیل و لبنان خبر داد چرا سیاستمداران باید تاریخ بدانند بقائی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده نداریم آموزش و پرورش به شایعات پایان داد/ اعلام وضعیت برگزاری امتحانات نهایی قیمت طلا جهانی امروز سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ قیمت نفت امروز سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ اکسیوس: نگرانی اسرائیل از تقویت نفوذ ایران در لبنان با توافق ترامپ