فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۱۰۰۱۸
انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۷-۰۹-۱۳۹۵

حمایت 207 نماینده از دیپلماسی نفتی دولت

  207 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن حمایت از دولت بویژه وزیر نفت، مدیران و کارکنان نفتی برای افزایش تولید و صادرات نفت از دیپلماسی نفتی و افزایش سهم ایران در اوپک تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی این بیانیه را پیش از پایان جلسه علنی روز چهارشنبه خانه ملت قرائت کرد.

وی گفت: این بیانیه توسط 207 نماینده مجلس شورای اسلامی در حمایت از دولت، به ویژه وزیر نفت، مدیران و کارکنان نفتی درارتباط با افزایش صادرات و تولید نفت بوده و در راستای تشکر از دیپلماسی نفتی و افزایش سقف تولید و سهم ایران در اوپک به دنبال داشته که صادر شده است. 

علی مطهری نایب رییس مجلس نیز گفت: مجمع نمایندگان استان مازندران درگذشت آیت الله فاضل از علما و نماینده دوره اول مردم بابل را تسلیت گفتند.

وی ادامه داد: جلسه بعدی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفته آینده 21 آذرماه خواهد بود.
همچنین غلامرضا کاتب عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرح تأمین اجتماعی همگانی خبر داد. 
برچسب ها: نفت ، اوپک
ارسال به دوستان
خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال