کد خبر ۵۱۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۱۰۸۲۶
انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۵

افتتاح ایستگاه مترو حسین آباد

افتتاح ایستگاه مترو حسین آباد
صد و ششمین ایستگاه مترو تهران با حضور شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز شهردار تهران ایستگاه مترو حسین آباد واقع در خط 3 مترو را افتتاح کرد.

 این ایستگاه که از شهریور 94 در حال احداث بوده است، سرانجام امروز با حضور شهردار تهران، تعدادی از اعضای شورای شهر و مردم منطقه هروی مورد بهره برداری قرار گرفت.

ایستگاه حسین آباد واقع در خط سه مترو، صدو ششمین ایستگاه مترو تهران است که در بخش شمالی خط 3 مترو تهران قرار دارد که بر اساس اعلام شرکت مترو تهران برای احداث این ایستگاه 85 هزار متر مکعب خاک برداری شده و همچنین 4000 تن میلگرد و 35هزار متر مکعب بتن صرف شده است.

همچنین 16 دستگاه پله برقی در این ایستگاه نصب شده است.

باید افزود که ایستگاه حسین آباد بین ایستگاه هروی و نوبنیاد قرار دارد که در تقاطع خیابان مغان و بزرگراه صیاد شیرازی مستقر شده است.
برچسب ها: افتتاح ، مترو
ارسال به دوستان
قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر گل آفساید طارمی؛ هیجان در نیمه نخست جدال ایران و بلژیک تنها عرق کردن نیست؛ راه پنهان از دست دادن آب بدن