فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۳۷۵۲
انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۵

مسمومیت ۲۳کارگر کارخانه سیمان زرندیه

 روز گذشته، ۲۳ نفر از کارگران شرکت سیمان زرندیه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، صبح روز گذشته (پنجم دی ماه)، ۲۳ نفر از کارگران شرکت سیمان زرندیه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت و به بیمارستان منتقل شدند.

از قرار معلوم، این حادثه حدود ساعت پنج صبح روز یکشنبه در شرکت سیمان خاکستری زرندیه رخ داد که طی آن بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن، ۲۳ نفر از کارگران این شرکت دچار مسمومیت شدند.

ظاهرا به جز دو نفر از مصدومان، بقیه به صورت سرپایی مداوا و‌‌ همان ساعات اولیه مرخص شدند. این دو نفر در بیمارستان مدرس ساوه بستری هستند.
ارسال به دوستان
ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود