فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۳۷۵۲
انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۵

مسمومیت ۲۳کارگر کارخانه سیمان زرندیه

 روز گذشته، ۲۳ نفر از کارگران شرکت سیمان زرندیه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، صبح روز گذشته (پنجم دی ماه)، ۲۳ نفر از کارگران شرکت سیمان زرندیه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت و به بیمارستان منتقل شدند.

از قرار معلوم، این حادثه حدود ساعت پنج صبح روز یکشنبه در شرکت سیمان خاکستری زرندیه رخ داد که طی آن بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن، ۲۳ نفر از کارگران این شرکت دچار مسمومیت شدند.

ظاهرا به جز دو نفر از مصدومان، بقیه به صورت سرپایی مداوا و‌‌ همان ساعات اولیه مرخص شدند. این دو نفر در بیمارستان مدرس ساوه بستری هستند.
ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است