فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۱۹۷۳۴
انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۵

بولت یکی از ۹ مدال طلایش را از دست داد

بولت یکی از ۹ مدال طلایش را از دست داد
با مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ نستا کارتر یکی از مدال‌های طلای یوسین بولت در المپیک گرفته شد.

به گزارش ایسنا به نقل از بی‌بی‌سی، آزمایش دوپینگ نستا کارتر هم‌تیمی یوسین بولت در رقابت‌های ۱۰۰*۴ متر بازی‌های المپیک پکن، مثبت اعلام شد تا یکی از ۹ مدال طلای دونده جامائیکایی در بازی‌های المپیک پس گرفته شود.

نتیجه مثبت آزمایش هم‌تیمی بولت یکی از ۴۵۴ نمونه آزمایش مثبت اعلام شده دوپینگ در سال گذشته میلادی است.

به این ترتیب مدال طلای ماده ۱۰۰*۴ متر رقابت‌های دوی بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ به ورزشکاران ترینیداد و توباگو رسید و ورزشکاران ژاپن و برزیل نیز توانستند به مدال‌های نقره و برنز دست یابند.
برچسب ها: بولت ، طلا ، دوپینگ
ارسال به دوستان
موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها)