فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۳۴۳۰
انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۵

انفجار دوباره مین در قصرشرین

 
معاون فرمانداری قصرشیرین از انفجار مین در حوالی نفت شهر خبر داد که منجر به مجروح شدن یکی از عشایر منطقه شد.
 
 نعمت الله نازپرورده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: این انفجار در منطقه «چقاشیرگه» نفت شهر از توابع بخش سومار شهرستان قصرشیرین رخ داد که در اثر آن یکی از عشایر منطقه که مشغول تعلیف احشام بود، روی مین به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی می رود. بر اثر این انفجار، فرد مورد نظر از ناحیه پا به شدت مجروح شد و جهت ادامه مداوا به بیمارستان گیلانغرب منتقل شد.
 
 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 18 مورد انفجار مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در این شهرستان به وقوع پیوسته که در اثر این انفجارها یک تن کشته و یازده تن نیز مجروح و یا دچار موج گرفتگی شده اند.
 
نازپرورده خاطرنشان کرد: در سه مورد از این انفجارها یازده راس گوسفند تلف شد و در 14 انفجار دیگر نیز به پنج دستگاه بولدوزر متعلق به مرکز مین زدایی، یک دستگاه گریدر، دو دستگاه کمباین و سه دستگاه تراکتور کشاورزان فعال در منطقه خسارت وارد شده است.
برچسب ها: قصرشیرین
ارسال به دوستان
تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد تحلیل بازار انرژی پس از معافیت‌های صادراتی نفت ایران هشدار سازمان ملل: اسرائیل در جنوب سوریه فعال است