فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۴۴۱۸
انتشار: ۲۳:۳۱ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۵

فرکی: از بازیکنانم راضی هستم

عصر ایران
مالک زمین و توپ بودیم. حرکات روان‌تری را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه پیروزی حاصل نشد. مشکلات‌مان را پیش از این گفتم. بازیکنان جایگزین عملکرد نسبتاً خوبی داشتند. امروز بعد از مدت‌ها از ابراهیم صادقی استفاده کردیم. انتظار داشتیم او بازی را مدیریت کند که او همین کار را انجام داد. تنها نکته منفی این بازی نگرفتن سه امتیاز بود.
سرمربی سایپا اظهار کرد با وجود کسب تساوی مقابل صبای قم از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های سایپا و صبای قم از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه، سایپا با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و صبا هم با ۲۰ امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد.

حسین فرکی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد: در ابتدا به جامعه ورزش و به خصوص پیشکسوتان فوتبال خوزستان تسلیت می‌گویم. درگذشت عباس نواصری موجب ناراحتی من شد. در این دیدار به دلیل شکست در هفته گذشته به دنبال پیروزی بودیم. متاسفانه این اتفاق رخ نداد. از عملکرد تیمم رضایت دارم. پنج تغییر نسبت به بازی گذشته داشتیم که این موضوع به مصدومیت و محرومیت بازیکنان بازمی‌گردد. امیدوارم هر چه زودتر بازیکنانمان به ترکیب اصلی بازگردند.

او ادامه داد: تصور نمی‌کردیم صبا بازی بسته‌ای را مقابل ما به نمایش بگذارد. بیشتر به دنبال این بودیم که هر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. صبا در دو بازی گذشته خود دو پیروزی مقابل سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن کسب کرده بود. آنها تیم خطرناکی بودند اما در این دیدار به ضدحملات چشم بستند. متاسفانه ما موقعیت‌های گل‌مان را از دست دادیم.

فرکی گفت: کسب یک امتیاز در این دیدار به نفع صبا بود. آنها هیچ اشتباهی را در زمین مرتکب نشدند. در نیمه دوم تا حدودی از لاک دفاعی خود خارج شدند اما به جرأت می‌گویم هیچ موقعیت گلی را به آنها ندادیم. در نیمه دوم ما هم موقعیت‌هایی را داشتیم اما استفاده نکردیم.

سرمربی تیم سایپا اظهار کرد: مالک زمین و توپ بودیم. حرکات روان‌تری را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه پیروزی حاصل نشد. مشکلات‌مان را پیش از این گفتم. بازیکنان جایگزین عملکرد نسبتاً خوبی داشتند. امروز بعد از مدت‌ها از ابراهیم صادقی استفاده کردیم. انتظار داشتیم او بازی را مدیریت کند که او همین کار را انجام داد. تنها نکته منفی این بازی نگرفتن سه امتیاز بود.

فرکی درباره تعویض‌هایی که در این دیدار انجام داد نیز یادآور شد: سه تعویض انجام دادم که دو بازیکن جوان وارد زمین شدند. امیدوارم با فرصت‌هایی که در آینده به دست می‌آوریم تغییراتی را در جایگاه‌مان ایجاد کنیم. بازیکن خارجی ما هنوز نتوانسته است با تیم هماهنگ شود. این قبیل بازیکنان را می‌شناسم و می‌دانم نیاز به فرصت بیشتری دارند. او می‌تواند در بازی هوایی به ما کمک کند. هنوز بازیکنی نداریم که بتواند از ارسال‌ها از جناحین استفاده کند.

سرمربی تیم سایپا افزود: هر سه تعویض ما برای کسب پیروزی بود اما یک امتیاز را کسب کردیم. چهار دیدار در خارج از خانه مقابل نفت، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان داریم و باید بیشترین امتیاز را بگیریم. باید مهاجمی داشته باشیم که شم گلزنی بالایی داشته باشد. البته چنین بازیکنی در کمتر تیمی وجود دارد.
برچسب ها: فرکی
ارسال به دوستان
اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد