فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۰۱-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۴۸۵۵
انتشار: ۲۱:۴۴ - ۰۱-۱۲-۱۳۹۵

بازگشت هوای ناسالم به پایتخت از دوشنبه

بازگشت هوای ناسالم به پایتخت از دوشنبه
سازمان هواشناسی کشور از افزایش یافتن غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و ناسالم شدن کیفیت هوا برای گروه های حساس در سه روز آینده خبر داد.

به گزارش ایرنا، کیفیت هوای دوشنبه در کلانشهرها برای گروه های حساس در محدوده ناسالم قرار می گیرد. 

سه شنبه نیز به سبب پایداری جو شهر تهران غلظت آلاینده ها بشدت افزایش می یابد.

پیش بینی می شود در تهران شاخص کیفیت هوا برای همه گروه های سنی به شرایط ناسالم برسد؛ از این رو به بیماران قلبی و تنفسی توصیه می شود از رفت و آمد غیرضروری در شهر خودداری کنند. 

تصاویر دریافتی از ماهواره های هواشناسی، گرد وغبار را در جنوب غرب و بخش هایی از جنوب کشور نشان می دهد که انتظار می رود بر اساس تحلیل خروجی مدل های هواشناسی بتدریج از غلظت گردوغبار در این نواحی کاسته شود. 

در سه روز آینده جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم است و دمای هوا روند افزایشی دارد.
برچسب ها: پایتخت ، هوای ناسالم
ارسال به دوستان
زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس)