فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۱-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۷۰۳۰
انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۱-۱۲-۱۳۹۵

آمریکا ماهواره جاسوسی به فضا پرتاب کرد

آمریکا ماهواره جاسوسی به فضا پرتاب کرد
آمریکا از پایگاه هوایی کالیفرنیا یک ماهواره جاسوسی به فضا پرتاب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، آمریکا امروز-چهارشنبه- از پایگاه هوایی واقع در کالیفرنیا یک ماهواره شناسایی به فضا پرتاب کرد.

«یونایتد لانچ آلیانس» این ماهواره را به فضا پرتاب کرد. موقعیت این ماهواره در مدار زمین و ماموریت آن یک راز بوده و فاش نشده است.

این ماهواره توسط موشک ماهواره بر اطلس v و از پایگاه هوائی «وندنبرگ» در کالیفرنیا، به فضا پرتاب شد. پژوهشکده ملی حمل و نقل آمریکا (NRO) مسئولیت ماهواره‌های جاسوسی این کشور را بر عهده دارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک