فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۹۹۱۷
انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۵

آمریکا: ایران یکی از 5 تهدید اصلی سایبری است

یکی از معاونان مدیر سازمان امنیت ملی آمریکا در یک نشست سایبری تأکید کرد که تهران یکی از پنج تهدید اصلی سایبری است.

به گزارش فارس، «ریچارد لجت» معاون رئیس سازمان امنیت ملی آمریکا مدعی شده است که ایران یکی از «پنج کشور اصلی است» که آمریکا از نقطه نظر سایبری به آن می‌نگرد.

این مقام آمریکایی این اظهارات را در نشست امنیت سایبری روزنامه انگلیسی «فایننشال‌تایمز» که در واشنگتن برگزار شد مطرح کرد.

عنوان این نشست این بود که «آیا آمریکا در حال شکست خوردن در جنگ سایبری است؟»

خبرنگار شبکه روداو گزارش کرد که این کنفرانس در حالی برگزار شده است که واشنگتن، تهدیدات سایبری را بعنوان تهدید شماره یک و حتی قبل از تروریسم حائز اهمیت می‌داند.
برچسب ها: آمریکا ، ایران ، سایبری
ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است