فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۳۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۶
کد ۵۳۵۲۹۴
انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۶

کره شمالی، استرالیا را هم به حمله اتمی تهدید کرد

دولت کره شمالی، استرالیا را نیز به حمله اتمی تهدید کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان یک سخنگوی وزارت امور خارجه کره شمالی روز یکشنبه در واکنش به اظهارات "جولی بیشاب" وزیر امور خارجه استرالیا، دولت کانبرا را به دنباله روی کورکورانه از آمریکا متهم کرد.

وزیر امور خارجه استرالیا در حاشیه سفر مایک پنس معاون رییس جمهور آمریکا به این کشور گفته است برنامه هسته ای کره شمالی تهدیدی جدی علیه دولت استرالیا نیز است.

یک سخنگوی وزارت امور خارجه کره شمالی در واکنش به اظهارات رییس دستگاه دیپلماسی استرالیا گفته است: اگر دولت استرالیا از طرح انزوای کره شمالی از سوی آمریکا حمایت کند آن وقت این کشور خود را به یکی از اهداف احتمالی تسلیحات هسته ای کره شمالی تبدیل خواهد کرد و این یک خودکشی است.

گفتنی است در جریان سفر اخیر مایک پنس به استرالیا، نخست وزیر استرالیا در دیدار با این مقام آمریکایی از ضرورت افزایش فشارهای آمریکا به کره شمالی حمایت کرده است.




ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان (+عکس) عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است