فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۳۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۶
کد ۵۳۵۸۷۷
انتشار: ۱۸:۴۴ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۶

قالیباف هم به صداوسیما آمد (+عکس)

محمدباقر قالیباف پنجمین نامزد انتخاباتی است که برای ضبط برنامه‌های تبلیغاتی خود در ساختمان جام جم حاضر شد.

به گزارش ایسنا، شهردار تهران در استودیوهای سیما و صدا حاضر شد تا در ضبط برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی انتخاباتی شرکت کند.

پیش از این سید مصطفی هاشمی‌طبا، حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و سید مصطفی میرسلیم برای ضبط برنامه‌های تبلیغاتی خود در صداوسیما حاضر شده بودند.

اولین حضور قالیباف در برنامه‌های صداوسیما به برنامه متکلم وحده فردا ساعت 22 برمی‌گردد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قالیباف
ارسال به دوستان
مسی در یک قدمی بازگشت به نوکمپ در تابستان ۲۰۲۷ تلاش پرسپولیس برای تقویت دفاع چپ با ستاره فولاد کشف و ضبط ۱۶۵ سکه تقلبی در بویین میاندشت اصفهان داوران جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۶ معرفی شدند وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است کارآفرینی به مثابه کنشگری اجتماعی؛ بازآفرینی زندگی از دل صنعت