فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۶
کد ۵۴۰۶۰۵
انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۶

برانکو: خودم به طارمی گفتم پنالتی بزند

عصر ایران
پنالتی را در تیم ما طارمی می زند و نفر دوم هم سید جلال حسینی است. آنها تصمیم می گیرند که هرکس آماده تر از لحاظ روحی است، پنالتی را بزند. تفاوت این پنالتی با الریان این بود که این پنالتی را طارمی جدی زد. بازهم احتمال خراب کردن پنالتی وجود دارد. بله، به طارمی گفتم که دوباره پنالتی بزن چون در تمرینات خوب بود و مطمئن ترین است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش "ورش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری بعد از تسوای برابر لخویا درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:
 

کمتر از لخویا شانس نداریم

90 دقیقه دیگر در انتظار ماست. این بازی تمام شد. صمیمانه به بازیکنانم تبریک می گویم که 90 دقیقه تمرکز داشتند، فعال بودند و به دنبال برد بودند. بردی که مستحقش بودند چون امروز می توانستیم مسئله صعود به مرحله بعد را تمام کنیم. 7 شانس صد درصد گل ایجاد کردیم و پنالتی را هم که بدست آوردیم. مقابل یک حریف سرسخت، یعنی قهرمان قطر بازی کردیم. راضی هستم که 93 دقیقه تمرکز داشتیم و به جز یک تیر دروازه که با شوت 25 متری حریف زد، هیچ کار خاصی آنها روی دروازه ما نکردند. 90 دقیقه دیگر داریم و به هرحال شانس ما کمتر از لخویا نخواهد بود. این نتیجه برای ما خیلی بهتر از 1-1 بود. امیدوارم که در دوحه بهتر عمل کنیم. 
 

باید از شانس های نیم بند استفاده کنیم

همیشه گفته ام که لیگ قهرمانان آسیا یک سطح بالاتر از لیگ برتر ایران است و به همین دلیل برای نتیجه گرفتن از شانس های نیم بند هم باید استفاده کرد. اعتقاد دارم که در بازی برگشت هم فرصت های بیشتر و شانس گل بیشتری خواهیم داشت. بازهم به بازیکنانم تبریک می گویم، در این فصل بازی کردن سخت بود. فضایی که فوتبالی نبود و ضد فوتبال بود. برای ما فقدان بزرگی بود اینکه هواداران نبودند.
 

به دنبال بهبود تیم هستیم

هرکسی حق دارد نظر دهد. طبیعی است که ما در تمام خطوط خود را تقویت می کنیم. به دنبال بهبود تیم هستیم و همچنین ایجاد رقابت بین بازیکنان. هرکس که گل بزند و بهتر بازی کند، او بازی می کند.
 
 
تصمیم پنالتی زدن با حسینی و طارمی است

پنالتی را در تیم ما طارمی می زند و نفر دوم هم سید جلال حسینی است. آنها تصمیم می گیرند که هرکس آماده تر از لحاظ روحی است، پنالتی را بزند. تفاوت این پنالتی با الریان این بود که این پنالتی را طارمی جدی زد. بازهم احتمال خراب کردن پنالتی وجود دارد. بله، به طارمی گفتم که دوباره پنالتی بزن چون در تمرینات خوب بود و مطمئن ترین است.
 
 
مگر با استقلال بازی داشتیم که از این تیم حرف می زنید؟

شما جوان هستید. اصلا چرا این سوال را می پرسید؟ مگر ما با استقلال امروز بازی داشتیم؟ ما با لخویا بازی کردیم.
 
برچسب ها: طارمی
ارسال به دوستان
شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد توقیف ۳۰۰ پهپاد در حاشیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ پزشکیان: مذاکره درباره توان موشکی ایران خط قرمز است افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است