فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۶
کد ۵۴۸۵۹۳
انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۶

مصرف برق در مشهد رکورد زد

مصرف برق در مشهد رکورد زد
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به افزایش مصرف برق در مشهد در ایام تابستان عنوان کرد: تاکنون بیشترین میزان مصرف ثبت شده در مشهد در سال 96 در تاریخ 19 تیر ماه با 1412 مگاوات بوده است.

علیرضا کاشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش مصرف برق در کشور در ایام تابستان اظهار کرد: در حال حاضر مشهد یک میلیون و 450 هزار مشترک برق وجود دارد. با توجه به دوره افزایش مصرف بر در تابستان از شهروندان تقاضا داریم که در مدیریت مصرف به ما کمک کنند تا از این پیک مصرف گذر کنیم.

وی ادامه داد: یکی از وسایل مورد استفاده در این ایام کولرهای گازی و آبی است. باید توجه داشت میزان مصرف کولرهای گازی 3 تا 4 برابر کولر آبی است و بهتر است درجه مصرف آن روی 24 تا 25 قرار گیرد و کولرهای آبی نیز روی دور کند کار کند.

کاشی با بیان اینکه در حال حاضر دو پیک مصرف روزانه و شبانه در مشهد وجود دارد، گفت: دور پیک مصرف روزانه از ساعت 11 تا 15 و دور پیک شبانه از ساعت 19 تا 23 است. از مردم تقاضا می‌شود حتی‌المقدور در این ساعات از وسایل پرمصرف برقی استفاده نکنند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به بیشترین میزان مصرف برق در مشهد در سال 96 عنوان کرد: تاکنون بیشترین میزان مصرف ثبت شده در مشهد در سال 96 در تاریخ 19 تیر ماه با 1412 مگاوات بوده است. بیشترین میزان مصرف در سال گذشته در تاریخ 5 مرداد بود که 1326 مگاوات برق در یک روز مصرف شد.

وی اضافه کرد: امسال میزان مصرف افزایش پیدا کرده اما خوشبختانه تاکنون مشکلی برای تامین برق نداشته‌ایم. البته در این میان مردم نیز به ما کمک کرده‌اند و امیدواریم در این زمان باقی مانده تامین برق بدون مشکل صورت گیرد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد در خصوص برگزاری مانور کاهش مصرف در سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی در مشهد بیان کرد: با توجه به افزایش گرمای بی‌سابقه در مشهد و هشدارهای وزارت نیرو و شرکت توانیر با استانداری خراسان رضوی هماهنگی صورت گرفت و روز شنبه، 17 تیر ماه، مانوری با تمام سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد که طی آن قرار شد سیستم‌های سرمایشی این ادارات از ساعت 13 تا 14 خاموش شود.

کاشی تصریح کرد: با برگزاری این مانور در همان ساعت 70 مگاوات از میزان مصرف برق مشهد کاهش یافت. طی نامه استانداری به دستگاه‌ها قرار شده تا پایان مرداد ماه این فرایند ادامه پیدا کند و هر روز در این ساعت سیستم‌های سرمایشی ادارات و دستگاه‌های اجرایی خاموش شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: برق ، مشهد
ارسال به دوستان
تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم!