فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۶۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۶
کد ۵۶۳۹۸۹
انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۶

علی دایی سفیر راهنمایی و رانندگی شد

علی دایی سفیر راهنمایی و رانندگی شد
تعدادی از ورزشکاران کشورمان از جمله علی دایی به عنوان سفیران پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، در همایش یادبود قربانیان حوادث ترافیکی که صبح امروز در سالن غدیر دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد، تعدادی از ورزشکاران کشورمان به عنوان سفیران پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی شدند.

در این مراسم علی دایی، فرشاد پیوس، آرش برهانی و رضا عنایتی از سوی سردار مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به عنوان سفیران پلیس راهور معرفی شده و نشان مخصوص دریافت کردند.

بر این اساس این ورزشکاران که به نمایندگی از جامعه ورزشی این نشان را دریافت کردند، متعهد شدند تا نسبت به رعایت و اجرای قوانین  راهنمایی و رانندگی حساس بوده و در این زمینه به فرهنگ‌سازی اقدام کنند.
ارسال به دوستان
خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال