فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۷۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۶
کد ۵۷۴۲۸۸
انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۶

جهانگیری به بولیوی سفر می‌کند

جهانگیری به بولیوی سفر می‌کند

معاون اول رئیس جمهور صبح فردا پنچشنبه به منظور حضور در چهارمین مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF) به بولیوی سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در جریان چهارمین نشست مجمع کشورهای صادر کننده گاز که در شهر سانتاکروز بولیوی برگزار می‌شود، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در حوزه‌های مختلف اقتصادی به ویژه حوزه انرژی گاز مطرح خواهد کرد.

 مجمع کشورهای صادر کننده گاز سازمانی تازه‌بنیان است که به منظور هماهنگی در تولید، صادرات و کنترل قیمت گاز طبیعی در سطح جهان در ۲۰۰۸ تأسیس شد.

کشورهای ایران، الجزایر، بولیوی، مصر، گینه استوایی، لیبی، نیجریه، قطر، روسیه، ترینیداد و توباگو، امارات و ونزوئلا که ۴۲ درصد از تولید و ۷۰ درصد از ذخایر گازی جهان را در اختیار دارند،در این سازمان عضویت دارند.

به گزارش ایسنا، سومین اجلاس کشورهای صادرکننده گاز دوم آذرماه سال ۹۴ در تهران برگزار شد.

برچسب ها: جهانگیری ، بولیوی
ارسال به دوستان
معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود فروش صندلی پزشکی بدون کنکور/ دانشگاه علوم پزشکی اطلاعیه داد از کتیبه‌های داریوش تا امروز؛ خشکسالی چالشی تاریخی برای ایران نکات مهم و توافقات انجام شده در بیانیه پایانی مذاکرات سوئیس/ مذاکرات فنی از امروز