فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۸-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۹۱۵۷۸
انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۸-۱۱-۱۳۹۶

دایی: داورها 10 امتیاز را از ما گرفته‌اند

عصر ایران
بازی فردا حکم فینال را برای ما دارد. ما فاصله امتیازیمان سه است و اگر ببریم خود را به این تیم می رسانیم. بازی فردا از 6 امتیاز هم گذشته است. ما 8 بازی دیگر هم داریم و همه بازی ها فینال است. برای کسب سهمیه باید همه بازی ها حکم فینال را داشته باشند.

سرمربی سایپا امیدوار است تیمش فردا با پیروزی برابر ذوب آهن به روند روبه رشد خود ادامه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن پاسخ خبرنگاران را داد:

نیاز به 3 امتیاز داریم

فردا با بهترین تیم نیم فصل روبه رو می شویم. این تیم جایگاه خوبی در جدول دارد. ما برای ماندن در بالای جدول نیاز به سه امتیاز بازی داریم. با احترام به قلعه نویی و ذوب آهن می رویم تا سه امتیاز را بگیریم. فردا بازی خیلی سختی خواهد بود. ما همه توانمان این است تا روند پیروزی های ذوب آهن را قطع کنیم.

حضور مدافع غنایی؟

ما به دنبال تقویت تیممان هستیم. از طرفی به دنبال شکل دادن به تیم سال بعدمان هستیم. بازیکن ما غنایی است و سال قبل از 3 مدافع برتر کشورش بوده است. او یک بازی ملی هم مقابل آمریکا دارد. در کل مدافع خیلی خوبی است. متاسفانه تا الان آی تی سی او نیامده تا بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

بازی فردا فینال است

بازی فردا حکم فینال را برای ما دارد. ما فاصله امتیازیمان سه است و اگر ببریم خود را به این تیم می رسانیم. بازی فردا از 6 امتیاز هم گذشته است. ما 8 بازی دیگر هم داریم و همه بازی ها فینال است. برای کسب سهمیه باید همه بازی ها حکم فینال را داشته باشند.

اطلاعات از بازیکن غنایی؟

من اطلاعی نداشتم. ولی او بازیکن بسیار خوبی است و جزو بازیکنان با اخلاق و خوبی است که از وقتی آمده جایش را بین بازیکنان باز کرده است.

مشکلات خط دفاعی؟

ما در دو سه هفته قبلی گلی به آن شکل دریافت نکردیم. بازی قبل مساوی بدون گل شد و بازی قبل از آن هم یک بر صفر بردیم. قبل از آن هم بازی ما دو بر یک شده است. تیم ما در کار دفاعی خوب کار می کند. با آمدن رمضانی سعی کردیم دفاع را از جلو شروع کنیم و این باعث شده حریفان نتوانند به خوبی روی ما فشار ایجاد کنند. تیم خیلی بهتر شده و مطمئن باشید فردا می رویم تا ببریم و در دفاع هم کارهای خوبی کرده ایم تا گل نخوریم.

اختلاف علی کریمی با تاج؟

من هیچوقت نخواستم داور را تحت تاثیر قرار دهم. من از حقم دفاع کرده ام.در دنیا اینگونه است. این جزوی از زیبایی های فوتبال است و شما ربات نیستید که عکس العمل نداشته باشید. ما هم اشتباه می کنیم. ما چند بازی است کاری به داوری نداریم و کار خودمان را می کنیم. مطمئنا داوری ها خیلی وقت ها، بوده که ما ناراضی بوده باشیم ولی گذشته است. من فکر می کنم 10 امتیاز را از داوری از دست داده ایم ولی الان کاری از دست ما ساخته است. من کاری به این حرف ها ندارم. من کار خودم را می کنم و فکر می کنم همه هم می دانند که جایز الخطا هستیم. در بیشتر موارد من حق را گفته ام و چیزهایی را گفته ام که بعدا ثابت شده است.

سایپا پارسال برای بقا رقابت می کرد

ما بر اساس اینکه بازیمان در خانه است یا نه تمرین می کنیم. نوع حملات هم بر این اساس است و مدافعان هم به حمله اضافه می شوند. شاید خالدی بیشتر از شاه علیدوست جلو بیاید چون از او این مسئله را خواسته ایم. ما باید ذوب آهن را ببندیم. ما باید از نقاط قوتمان بهترین استفاده را کنیم. چرا نباید از قلی زاده و ترابی استفاده کنم؟ شرایط ما را با سال قبل نمی توانید مقایسه کنید. پارسال برای نیافتادن می جنگید ولی ما با وجود تغییرات زیاد به بالای جدول نزدیک شده ایم. مهم است که با یک تیم جدید بتوانید پیشرفت کنید.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دایی ، سایپا
ارسال به دوستان
وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه