فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۹۱۸۲۰
انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۶

دایی: حرف‌های علی کریمی برایم جالب نیست!

عصر ایران
من نمی‌توانم درمورد مسائل مختلف حرف بزنم. نمی توانم بگویم کریمی چه می‌گوید، چون برای من چیز جالبی نیست. من دنبال آرامش هستم و می‌خواهم با آرامش تیمم موفق شود.

سرمربی تیم سایپا اعلام کرد کادرفنی ذوب آهن اعتراض های زیادی به داور مسابقه انجام داده اند.

به گزارش " ورزش سه " ، علی دایی پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش برابر ذوب‌ آهن در نشست خبری حاضر شد و صحبت هایی درباره این مسابقه انجام داد که در ادامه می خوانید:

به غیر از کی روش استنلی چیز دیگری از بازی ذوب ندیدم

خدا را شکر می ‌کنم که امروز فوتبال زیبایی انجام دادیم و تیم بزرگ ذوب‌آهن را شکست دادیم . از دقیقه اول خوب و با برنامه بازی کردیم . تلاش کردیم قبل از حریف گل بزنیم، اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. تلاش ما بیشتر شد و ذوب آ‌هن روی به توپ‌های بلند آورد. فقط استنلی مرد پرکار این بازی بود و چیز دیگری ندیدم . نیمه دوم هم باهوش بازی کردیم و ناراحتم از گلی که آخر بازی خوردیم، چون خیلی بد بود.

هماهنگ کردن سایپا نیاز به زمان دارد

با بچه ها کار می‌ کنیم. تیم جوانی داریم و بیشتر بازیکنان از بیرون آمده‌اند و هماهنگ کردن آنها به زمان نیاز دارد. هر چه زمان می‌گذرد بازیکنان بیشتر هماهنگ می شوند. ذوب‌آهن را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف آنها را می‌ دانستیم. ضمن اینکه می‌ دانستیم چگونه از نقاط قوت خود استفاده کنیم. هر زمانی خواستیم به بازی سرعت دادیم و مستحق پیروزی بودیم. باید در هفته‌های آینده هم خوب بازی کنیم و آخر فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم.

کل نیمکت ذوب آهن به داور معترض بود

من برای قلعه‌نویی احترام قائل هستم، اما کل نیمکت آنها معترض بود و من چنین چیزی تاکنون ندیده بودم. پنالتی که خورشیدی گرفت درست بود، چون بازیکن آنها با دست توپ را زد. از آنجا به بعد اعتراض‌ها شروع شد.

فقط به مربیان ذوب آهن گفتم چرا اینقدر سروصدا می کنید؟

من تنها در یک صحنه به نیمکت ذوب‌آهن گفتم که چرا اینقدر سر و صدا می ‌کنید؟ به نظر من 3 یا 4 نفر از نیمکت ذوب‌آهن باید اخراج می ‌شدند؛ حتی بازیکنان خارجی آنها هم معترض بودند! اما ما فوتبال بازی کردیم و مردانه جنگیدیم و پیروز شدیم. به نظر من تیم ما باید از داوری ناراضی باشد، چون بازیکن شماره 5 آنها تا دقیقه 3 چند بار بازیکنان ما را زد، اما کارتی نگرفت.

اگر صبرمان بیشتر باشد، داور بهتر کار می کند

به هر حال تصمیم گیرنده خورشیدی بود و اگر ما کمی صبرمان را بیشتر می‌کردیم گروه داوری بهتر از این می ‌توانست عمل کند. امروز فشار به داوری زیاد بود و فقط من 10 بار نیمکت خودم را آرام کردم و خواستم اجازده بدهند خورشیدی قضاوت خودش را انجام دهد. در مجموع تیم ما بهتر بازی کرد و مستحق برد بودیم و این پیروزی را به بازیکنان و کارکنان سایپا تبریک می ‌گویم.

حرف های علی کریمی برایم جالب نیست!

من نمی‌توانم درمورد مسائل مختلف حرف بزنم. نمی توانم بگویم کریمی چه می‌گوید، چون برای من چیز جالبی نیست. من دنبال آرامش هستم و می‌خواهم با آرامش تیمم موفق شود.

پرسپولیس قهرمان شده و شکی در آن نیست

در لیگ پرسپولیس قهرمان شده است و شکی در آن نیست، اما در لیگ قهرمانان آسیا شرایط فرق می‌کند و اگر از حریفان شناخت کافی نداشته باشند به مشکل خواهند خورد.

برچسب ها: دایی ، ذوب‌آهن
ارسال به دوستان
روایت خلبان آمریکایی از مشاهده آرایش «عروس‌دریایی» پهپادهای ایرانی قبل از سقوط فوتبال و اسطوره‌سازی مدرن اثبات ارتباط مصرف ویتامین C بر سلامت مغز اثرات تفاهم را سیاه و سفید تحلیل نکنیم؛ ایران برای مدتی وارد قاب خاکستری می شود آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هفت این نوشیدنی ساده‌ التهاب بدن را کاهش می‌دهد ۵ تا از قدرتمندترین تانک‌های جهان در سال ۲۰۲۶ (+عکس) قصه دنده مکانیکی «زنانه-مردانه» / مهندسی ظریف آمریکایی (+عکس) ۶ علت واقعی بوی بد پا؛ راهکار چیست؟ خودرو هاچ‌بک بهتر است یا سدان؟ بررسی تفاوت‌ها قبل از خرید عکس آتلیه‌ای یک خانواده تهرانی در دوران قاجار سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد