فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۴۸۶۸
انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۶

«ملکه رنجبر» در سی‌سی‌یو بستری شد

عصر ایران
فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند گفت: حدود یک هفته است که مادرم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرزند ملکه رنجبر از بستری شدن دوباره این هنرمند در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند گفت: حدود یک هفته است که مادرم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

او افزود: بعد از عمل قلب باز شرایط به خوبی سپری شد؛ اما در هفته‌های گذشته ایشان دچار مشکلات گوارشی شدند. این مشکل گوارشی منجر شد، ریه ایشان آسیب پذیر شود و مشکلات تنفسی داشته باشند.

ایروانی در پایان اظهار کرد: به همین دلیل، فعلاً در بخش مراقبت های ویژه (CCU) بستری شدند و هنوز زمان ترخیص ایشان مشخص نشده است.

برچسب ها: ملکه رنجبر ، سی سی یو
ارسال به دوستان
چرا گوگل نامگذاری نسخه‌های اندروید بر اساس دسرها را متوقف کرد؟ ۶۸درصد ایرانی‌ها به اینستاگرام بازنگشتند؟ قیمت طلا جهانی امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ جلسه رئیس آلمانی بانک ملی ایران با اعضای اتاق تجارت؛ اوایل دهه ۱۳۱۰(عکس) سنگ تمام مکزیکی‌ها برای فوتبال ایران یافته جدید جیمز وب: تفاوت کابوس‌وار هوای صبح و عصر در غول گازی معروف تصویر لگویی از علیرضا بیرانوند با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا «علی الاصول» در پیام رهبری یعنی چه؟ راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟ شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید