فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۵۴۱۶
انتشار: ۲۱:۲۵ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۶
سپیدرود امید زیادی به بقا دارد

 صادقی: امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد

عصر ایران
پدیده هم تیم خوبی بود و هنوز هست . این تیم در نیم فصل اول امتیازات زیادی جمع کرد که با کسر امتیاز مواجه شد و در حال حاضر هم امتیاز با ما شده است . ولی ما هم می‌توانیم امتیاز بگیریم و برای همین هدف به مشهد می‌رویم . نمی‌شود این تیم خوب را بد ببینیم اما به امید خدا با دست پر به رشت برگردیم .

 ایمان صادقی، دروازه بان سپیدرود که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد ، برای برد در دربی و قهرمانی قرمزپوشان آرزو کرد.


به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و از هفته بیست و چهارم دو تیم سایپا و سپیدرود رشت به مصاف یکدیگر رفتند و در آخر شاگردان کریمی برنده این بازی شدند . در این مسابقه ایمان صادقی یکی از بهترین بازیکنان سپیدرود بود و توانست دو موقعیت خوب از بازیکنان سایپا بگیرد . صادقی در رابطه با این بازی به خبرنگار " ورزش سه " گفت: این بازی برای هر دو تیم حساس و از اهمیت بالایی برخوردار بود . خدا را شکر با همت بچه‌ها و تدابیر کادر فنی به 3 امتیاز دست پیدا کردیم و بازی خیلی خوبی هم ارائه دادیم . با این برد توانستیم جایگاه خود را ارتقا داده و به بقا امید بیشتری داشته باشیم . ان شاالله در 6 بازی آینده هم امتیازات لازم را کسب کرده و دل هواداران سپیدرود را شاد کنیم .

ایمان صادقی پس از آنکه به ترکیب اصلی سپیدرودی ها رسید در چند دیدار توانست عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد. او در بازی مقابل استقلال نیز با وجود شکست، خوب ظاهر شد و بسیاری از موقعیت‌های این تیم را خنثی کرد . وی در بازی مقابل سایپا هم دو موقعیت عالی از مهدی ترابی گرفت و مانع فروپاشی دروازه‌اش شد . دروازه بان سپیدرود در این رابطه تصریح کرد : بنده اول از همه باید از آقای کریمی بابت اعتمادی که به بنده کرده است تشکر کنم . بعد از آن هم از آقای سیدی بابت آماده کردن دروازه بانان تیم تشکر می‌کنم. عملکرد خوب من هم به علت این است که ما هم تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و علاوه بر آن به آنالیز نقاط قوت بازیکنان حریف می‌پردازیم . حالا خدا را شکر در این بازی کلین شیت کرده و خوب بازی کردم و چند موقعیت از بازیکنان حریف گرفتم .

وی در رابطه با بازی حساسشان مقابل پدیده خاطر نشان کرد : پدیده هم تیم خوبی بود و هنوز هست . این تیم در نیم فصل اول امتیازات زیادی جمع کرد که با کسر امتیاز مواجه شد و در حال حاضر هم امتیاز با ما شده است . ولی ما هم می‌توانیم امتیاز بگیریم و برای همین هدف به مشهد می‌رویم . نمی‌شود این تیم خوب را بد ببینیم اما به امید خدا با دست پر به رشت برگردیم .

دروازه بان سابق پرسپولیس و استقلال در رابطه با دربی 86 پایتخت گفت : من اول از همه برای موفقیت تیم خودم آرزو می‌‌کنم ولی امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد و در نهایت به قهرمانی برسد .

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم