فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۰-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۶۰۹۷
انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۰-۱۲-۱۳۹۶
استقلال اتفاقی به این کیفیت نرسیده است؛

برانکو: اشتباه نیمه اول ما را شکست داد

عصر ایران
من در مصاحبه قبل از بازی نیز گفتم که استقلال تیمی عالی است. حالا آنها از ما 16 امتیاز عقب تر هستند زیرا ما در طول فصل یک ثبات عالی داشتیم و افت بسیار کمی در طول لیگ تجربه کردیم. تیمی هستیم که تعداد زیادی ملی پوش دارد و استقلال نیز بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم ملی و البته تیام و شجاعیان را در اختیار دارد. استقلال اتفاقی به این رده جدول نرسیده است.

سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری درباره دربی صحبت کرد.

 

به گزارش عصرایران، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری درباره دیدار با استقلال و شکست در دربی موضوعات مختلفی را مطرح کرد. مشروح نشست خبری در ادامه می آید:
 
صحبت های اولیه؟

متاسفانه موفق نشدیم شادی مد نظر را به هواداران هدیه کنیم. می دانم که دربی چقدر مهم است اما دربی همین است. یک اشتباه و بعد همه چیز عوض می شود. به استقلال بابت برد تبریک می گویم. همچنین به بازیکنانم تبریک می گویم که تمام تلاش خود را این فصل انجام دادند. بازی به شرایطی بود که بد ترین نیمه اول خود را سپری کردیم. بازی را تحت کنترل نداشتیم و بازی خوبی ارائه نکردیم اما فشار و قصد برد و موضوع دربی روی تیم ما تاثیر گذاشت. در نیمه دوم به شکل قابل توجهی بهتر بودیم و ابتکار عمل دست ما بود و مدام موقعیت ایجاد می کردیم. طبیعی است که وقتی 20 نفر بازیکن در یک فضای کوچک حضور دارند، گلزنی سخت است. تکرار می کنم که از همه بیشتر به خاطر هواداران غمگین هستم که نتوانستم با برد و قهرمانی آنها را شاد کنیم.
ارسال کور و بی هدف از جناحین؟
دقت عمل ما در ارسال ها کم بود. به سختی می شود موقعیت را تبدیل به گل کرد وقتی 20 بازیکن در محوطه هستند. خیلی موقعیت داشتیم اما خیلی محوطه جریمه شلوغ بود. توپ نیز به جای مناسبی ارسال نمی شد و متاسفانه این بازی را باختیم. اشتباه نیمه اول به قیمت باخت تمام شد
اشتباه فنی شما باعث باخت شد؟

من از انتقاد ناراحت نمی شوم و انتقاد حق شما است که ما را تفسیر کنید و نظر خود را بدهید. مشکل این است که ما نتوانستیم نیمه اول بازی را دست بگیریم و خیلی زود توپ را از دست می دادیم و وقتی به یک موقعیتی می رسیدیم که کاری انجام دهیم، توپ را از دست می دادیم. تلاش کردیم با تعویض کاری انجام دهیم و در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم اما خیلی سخت است که برابر چنین تیمی موقعیت گل ایجاد کرد.
انتقاد شفر از بازی مستقیم پرسپولیس؟

من باید اعتراف کنم که نظر شفر را متوجه نشدم. اگر ایشان انتظار داشتند که گل بیشتری بزنند، پس ما باید نیمه فعال بازی می کردیم. نیمه اول استقلال خوب بود و در نیمه دوم ما کاملا مسلط بودیم. دربی به هر حال شکلی است که یک اشتباه به قیمت گزافی تمام می شود و آنها با استفاده از اشتباه ما برنده شدند.
استقلال بهتر بازی کرد یا پرسپولیس اشتباه داشت؟

من در مصاحبه قبل از بازی نیز گفتم که استقلال تیمی عالی است. حالا آنها از ما 16 امتیاز عقب تر هستند زیرا ما در طول فصل یک ثبات عالی داشتیم و افت بسیار کمی در طول لیگ تجربه کردیم. تیمی هستیم که تعداد زیادی ملی پوش دارد و استقلال نیز بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم ملی و البته تیام و شجاعیان را در اختیار دارد. استقلال اتفاقی به این رده جدول نرسیده است. دربی مسابقه خاص و با انتظارات و روند خاص است و همینطور فشار خاص و مضاعف برای دو تیم دارد.

برچسب ها: پرسپولیس ، دربی
ارسال به دوستان
تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید